مراکز تفریحی ناژوان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

مدیر ساماندهی ناژوان گفت: تمامی مراکز تفریحی ناژوان از جمله باغ پرندگان، تله سیژ، آکواریوم ، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، نمایشگاه صدف ها آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

مراکز تفریحی ناژوان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

حسن شفیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه گردشگری آکواریوم سال گذشته با مساحت 3500 متر مربع به دنبال افزایش امکانات رفاهی و گردشگری شهر اصفهان افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه تونل آکواریوم به طول 30 متر است، گفت: گونه های دریای مختلف آب شور و آب شیرین از نقاط مختلف جهان جمع آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه باغ خزندگان نیز دارای 25 ویواریوم بزرگ و 12 ویواریوم کوچک است، ادامه داد: در این مجموعه گردشگری گونه های مختلف خزندگان سمی از جمله مارها، سوسمارها، تمساح و ... به نمایش گذاشته شده است.

شفیعی با اشاره اینکه باغ پرندگان از دیگر مجموعه گردشگری ناژوان است، گفت: باغ پرندگان با مساحت 55 هزار متر مربع در بیشه ناژوان و در حدود 4 کیلو متری غرب پل وحید قرار دارد.
وی عنوان کرد: 3500 قطعه پرنده از حدود 200 گونه مختلف در این مجموعه نگهداری می شود.


مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به اینکه باغ موزه پروانه ها دارای بیش از 100 گونه گل و گیاه است ، گفت: همچنین در باغ موزه پروانه 2200 پروانه در معرض دید شهروندان و گردشگران قرار گرفته می شود.


شفیعی با اشاره به نمایشگاه صدف ها و حلزون های دریایی اظهار کرد: کلکسیون صدف ها و جانوران نادر در این مجموعه به نمایش عموم گذاشته شده است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه چهارچرخ پدالی در نوروز سال 94 در پارک جنگلی ناژوان راه اندازی شد، گفت: این طرح برای تفریح و نشاط خانوادگی اجراشده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تله سیژ ناژوان گفت: مسافران با استفاده از تله سیژ ناژوان می توانند از مناظر زیبای پارک طبیعی ناژوان دیدن کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر بازی رویاها داراری 30 مجموعه بازی است که در ایام نوروز آماده پذیرایی از گردشگران و شهروندان است، بیان کرد: همچنین پارک آبی کودکان در ایام نوروزآماده پذیرایی از دختران 3 تا 9 سال و پسران 3 تا 12 سال است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار