توقيف كشنده هوو با بيش از يك ميليارد ريال كالاي قاچاق درسميرم

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم از کشف يك محموله لوازم چرخ خياطي خارجي به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ريال و دستگيري يك قاچاقچي خبر داد.

اصفهان امروز: فرمانده انتظامي شهرستان سميرم از کشف يك محموله لوازم چرخ خياطي خارجي به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ريال و دستگيري يك قاچاقچي خبر داد.
سرهنگ غلامرضا براتي گفت : ماموران ايستگاه بازرسي شهيد رئيسيان شهرستان سميرم حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده هوو مشكوك و جهت بازرسي محموله آن را متوقف كردند.
وي با اشاره به اينكه اين خودرو از جنوب كشور به مقصد تهران در حركت بود ادامه داد: در بازرسي بعمل آمده تعداد 950 كارتن لوازم چرخ خياطي خارجي كشف شد كه راننده آن مدارك مربوطه گمركي را ارائه نداد.
اين مقام انتظامي از دستگيري راننده خودرو در اين زمينه خبر داد و بيان داشت : محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد و 100 ميليون ريال ارزش گذاري شده است .
فرمانده انتظامي شهرستان سميرم در پايان با اشاره به تحويل راننده به مراجع قضائي از شهروندان خواست ، هرگونه اخبار واطلاعات در خصوص قاچاق كالا را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا با مفسدان اقتصادي جامعه برخورد قاطع و قانوني شود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار