نمایش هفت انیمیشن کوتاه جهان در خانه هنرمندان

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان، کارگاه هفتگی روز سه شنبه خود را این هفته به نمایش و بررسی منتخب انیمیشن‌های کوتاه جهان اختصاص داده است.

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان، کارگاه هفتگی روز سه شنبه خود را این هفته به نمایش و بررسی منتخب انیمیشن‌های کوتاه جهان اختصاص داده است.

به گزارش ایمنا، خانه کاریکاتور اصفهان در ادامه جلسات کارگاه های هفتگی خود که با هدف آشنایی اعضای خانه کاریکاتور با آثار برتر انیمیشن جهان برگزار می شود، این هفته نشستی را با عنوان «نمایش و بررسی منتخب انیمیشن های کوتاه جهان» برگزار می کند.

در این نشست انیمیشن های کوتاه منتخب جهان با تکنیک های مختلف در ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۴ مهر در خانه هنرمندان به نمایش درمی آید. فهرست این آثار را در ادامه بخوانید.

انیمیشن زمان قرضی ( Borrowed Time ) نامزد اسکار ۲۰۱۷،

زمان قرضی (به انگلیسی: Borrowed Time ) یک فیلم انیمیشن رایانه‌ای کوتاه و مستقل در سبک وسترن است که توسط دو نفر از هنرمندان پیکسار، اندرو کوتز و لو هامو لاج در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. این فیلم در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار کاندید دریافت جایزه در بخش بهترین پویانمایی کوتاه شده که موفق به دریافت جایزه نشد.

صعود ( ،(Ascension ۲۰۱۳

صعود نام پویانمایی محصول دانشگاه انیمیشن سوپینفوکام است که به کارگردانی مشترک توماس بوردیس و دیگران ساخته شده و در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است. داستان پویانمایی درباره درباره دو کوهنوردی است که در دهه ۱۹۱۰ بدون هیچ امکاناتی تلاش کردند مجسه حضرت مریم را به قله کوه ببرن.

یک دید متفاوت ( A Different Perspective )، ۲۰۱۲

یک دید متفاوت نام پویانمایی کوتاه محصول کشور ایرلند است که به کارگردانی کریس اوهارا ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است. داستان پویانمایی از این قرار است که وقتی یک موجود فضایی پا بر زمین می‌گذارد، ژرفانمایی دگرگون می‌شود.

جاذبه ( Atraksion )، ۲۰۰۱

ربوده شده ( Rubato ) ۲۰۱۵

ربوده شده نام پویانمایی محصول دانشگاه تحصیلات تکمیلی هنر و صنایع دستی استد که به کارگردانی مشترک مارجولین روبین و دیگران ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. داستان پویانمایی درباره نوازنده دوره‌گردی است که بعد از رویارویی با یک سگ، زندگی‌اش دچار تغییری می‌شود.

جای امن ( Safe Place ) ۲۰۱۴

جای امن نام پویانمایی محصول دانشکده انیمیشن دانشگاه میدلسکس استد که به کارگردانی آنجلوس رادیتاکیس (به انگلیسی: Angelos Roditakis ) ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. داستان پویانمایی در نفی کودک آزاری، درباره پسر بچه‌ای است که هنگام بازی متوجه ورود پدرش به خانه شده و سعی می‌کند قبل از ورود او به اتاق، در کمد پنهان ‎ شود؛ اما پدر ناگزیر او را پیدا خواهد کرد.

درخت ماهی ( Treo Fiskur ) ۲۰۱۳

انیمیشن کوتاه درخت ماهی محصول سال ۲۰۱۳ کشور فرانسه است که توسط آلیسا بکاوین کارگردانی و ساخته شد. داستان این انیمیشن درباره یک ماهیگیر است که در صید ماهی بدشناسی سراغ او آمده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار