نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن در والیبال نشسته

در هفته پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان ذوب‌آهن مغلوب گسترش فولاد تبریز شد و عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر امسال را از آن خود کرد.

نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن در والیبال نشسته

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در آخرین هفته از رقابت‌های دور برگشت سه دیدار برگزار شد و تیم بهزیستی مازندران با نتیجه 3 بر یک شهرداری ارومیه را شکست داد، پالایش نفت آبادان 3 بر صفر از سد روان‌کارهای گلستان گذشت و گسترش فولاد تبریز هم با نتیجه 3 بر یک ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب کرد.
سرانجام پس از 14 هفته رقابت و برگزاری 56 بازی با حضور هشت تیم، بهزیستی مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان سال 95 دست یافت، ذوب‌آهن اصفهان نایب قهرمان شد و تیم گسترش فولاد نیز در جایگاه سوم ایستاد.
تیم‌های پالایش نفت آبادان، روان‌کارهای گلستان، شهرداری اراک، شهرداری ارومیه و هیأت جانبازان فارس نیز به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم مسابقات لیگ برتر امسال را به دست آوردند.
پیش از آخرین دیدار لیگ برتر نیز بازیکنان با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند و در مراسم اختتامیه که به میزبانی تبریز برگزار شد هادی رضایی مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل باشگاه‌های ذوب‌آهن اصفهان، گسترش فولاد تبریز، روان‌کارهای گلستان، شهرداری ارومیه، شهرداری اراک، پالایش نفت آبادان، بهزیستی مازندران و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تقدیر نمود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار