جزئیات کامل از تشییع، تدفین و گرامی‌داشت شهید حججی در نجف‌آباد

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف گفت: همانطور که در گذشته گفته شده بود پیکر شهید حججی در یادمان شهدای نجف آباد به خاک سپرده می‌شود.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف گفت: همانطور که در گذشته گفته شده بود پیکر شهید حججی در یادمان شهدای نجف آباد به خاک سپرده می‌شود. گفت: همانطور که در گذشته گفته شده بود پیکر شهید حججی در یادمان شهدای نجف آباد به خاک سپرده می‌شود.
سردار سیف‌الله رشید‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره سخنران مراسم تشییع پیکر شهید حججی در نجف‌آباد اظهار داشت: بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سخنران مراسم تشییع پیکر شهید در نجف‌آباد یکی از شخصیت‌های کشوری است.
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف درباره برنامه‌های تشییع پیکر شهید در اصفهان خاطرنشان کرد: پس از مراسم تشییع در تهران شهید حججی به اصفهان می‌آید و مسیر فرودگاه اصفهان تا میدان امام (ره) از پیکر شهید استقبال می‌شود و پس از برنامه‌ میدان امام (ره) پیکر شهید به نجف آباد انتقال پیدا می‌کند و مراسم شب وداع با شهید در نجف‌آباد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در نجف‌آباد صورت گرفته و کمیته‌ها کارهای خود را به‌خوبی صورت داده‌اند و بحث‌های اطلاع‌رسانی نیز صورت گرفته، برای روز جمعه نیز مراسم گرامیداشت شهید است که در مسجد فاطمه الزهرا (س) در کمربند شمالی نجف‌آباد برگزار می‌شود و در حال برنامه‌ریزی برای مراسم سوم و هفتم شهید هستیم.
سردار رشید زاده درباره فضاسازی‌های صورت گرفته برای استقبال از پیکر شهید در شهر نجف‌آباد بیان کرد: از 10 روز قبل به صورت تقویت شده فضاسازی صورت گرفته و پوشش زیبایی فضاسازی شده و شهر آمادگی کامل برای حضور شهید دارد.
وی در پاسخ به این سئوال که برای 3 روز تعطیلات پس از تشییع پیکر و اسکان مسافرانی که برای تشییع شهید در نجف‌آباد حضور پیدا می‌کنند، چه پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است؟ گفت: کمیته اسکان تشکیل شده که با محدودیت مواجه است و در ارتباط با مهمانان سایر استان‌ها آن هم در ظرفیت محدودی اسکان داریم، البته پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و در این ارتباط با حسینیه‌ها، مساجد و مجموعه‌های آموزش و پرورش تعامل‌هایی داشتیم و همدلی بسیار خوبی برای این مراسم صورت پذیرفته است.
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف درباره محل تدفین اظهار داشت: محل تدفین شهید حججی همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شده بود در یادمان شهدای نجف‌آباد است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار