شکست کرانچار پس از تساوی امیدوارکننده

علی کریمی در سومین تجربه مربیگری مقابل زلاتکو کرانچار با تجربه قرار گرفته است.

علی کریمی در سومین تجربه مربیگری مقابل زلاتکو کرانچار با تجربه قرار گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران پس حواشی عجیب و غریب در پنجره تابستانی با شروع لیگ نیز از این حواشی جدا نشد؛ چند روز قبل از آغاز لیگ علی کریمی از هدایت تیم کناره گیری کرد و درخشان جایگزین او شد. در ادامه باشگاه به مدیران دیگری واگذار شد و در بازی امروز علی کریمی سومین حضورش روی نیمکت را پس از یک تساوی و یک پیروزی تجربه می کند.

در سوی دیگر سپاهان قرار دارد که پس از تساوی روحیه بخش در اصفهان برای کسب سه امتیاز به تهران آمده است، تا از رده دوازدهم فاصله بگیرد.


نفت تهران-سپاهان اصفهان؛ ورزشگاه تختی تهران؛ ساعت 17:45
داور: رضا مهدوی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم - امیر مبشر، داور چهارم: میلاد بای - ناظر: زاهد بحرینی



اخطار:

امین منوچهری(34)- فرید محمدی زاده (49)- محسن بنگر(60)- احمد امیرکامدار(70)- نفت تهران
ژایرو رودریگز (66) از سپاهان



ترکیب نفت تهران:
میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، فرید محمدزاده، امیرحسین فشنگچی، علی عزتی، علی زینالی، مجتبی حقدوست، میلاد احمدی، عیسی آل کثیر و امین منوچهری.
سرمربی: علی کریمی



ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا - حسن جعفری، ژایرو رودریگوئز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی، رافائل کریولارو(65- حامد بحیرایی)، مهرداد محمدی(65-رضا میرزایی)، مروان حسین، ساسان انصاری.
سرمربی: زلاتکو کرانچار


شرح گل:

1-0 (نفت تهران): روی پاس در عمق احمد امیر کامدار عیسی آل کثیر پشت مدافعان صاحب توپ شد و با دریبل گلر حریف گل اول بازی را به ثمر رساند.


شرح نیمه اول


در نیمه اول تیم سپاهان برتر میدان بود و مسلط تر از حریف خود بودند. طلایی پوشان در نیمه اول با نظم خاصی حملات خود را طراحی می کردند و تعداد پاس های بسیار بیشتری نسبت به نفت تهران داشتند که بیشتر سعی در آرام کردن بازی و استفاده از ضدحملات داشت. در مجموع می توان نیمه اول را نیمه تیم میهمان یعنی سپاهان دانست که در طول 45 دقیقه و با کمک هواداران کم تعداد خود سعی در زدن گل داشت، اما موفق نشد تا چشم انتظار نیمه دوم باشد. البته نفت تهران هم که برنامه ی ویژه ای برای استفاده از ضدحملات دارد، یک بار موفق به گلزنی شد که داور خطای بازیکن این تیم را اعلام کرد.


دقایق حساس

دقیقه 5: اولین خطر سپاهان ارسال ثاقبی در عمق در‌ شرایط تک به تک به ساسان انصاری رسید که داور اعلام آفساید کرد.
دقیقه 17: توپ در میانه میدان به نفتی ها رسید و با یک پاس عمقی علی زینالی رو با‌ گلر حریف تک به تک کردن ولی او با بی دقتی توپ رو با آسمان کوبید.
دقیقه 26: رافائل کریولارو درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و از میان مدافعان ضربه ای زمینی در خلاف جهت گلر زد که توپ با اختلاف ناچیزی به اوت رفت.
دقیقه 27: فرید محمدزاده بازیکن نفت از داور اجازه گرفت و از زمین بیرون رفت تا به دستشویی برود. نفت چند دقیقه 10 نفره به کار ادامه می دهد.
دقیقه 32 :توپ به طور اتفاقی زیر پای آل کثیر افتاد و او هم بعد از دریبل مدافع حریف توپ رو به گل‌تبدیل کرد که داور خطای آل کثیر رو روی مدافع اعلام کرد.
دقیقه 37 : حسین مروان از سمت راست به سرعت نفوذ کرد و با دریبل مدافع با گلر نفت تک به تک شد ولی ضربه اش توسط میلاد فراهانی به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 43 : حمله همه جانبه سپاهانی ها از سمت راست و ارسال توپ رو به بیرون که ضربه ساسان انصاری رو گلر نفت جمع کرد.
دقیقه 46: ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه سپاهان و ضربه سر‌ منوچهری که با فاصله کمی از روی دروازه به اوت رفت.
دقیقه 56 : ارسال سپاهان از سمت چپ و ضربه سر شیرجه ای رافائل به اوت رفت.
دقیقه 54 : ساسان انصاری مصدوم شد و با سری بانداژ شده به بازی ادامه می دهد.
دقیقه 58 : ارسال ساسان انصاری از راست در عرض محوطه ۶ قدم زیر پای ژائرو رودریگوئز افتاد که سایه توپ رو زد و موقعیت تک به تک رو از دست داد.

درحاشیه

* 200 هوادار اصفهانی با پیراهن سپاهان به شدت در حال تشویق تیم خود هستند.
* 50 هوادار هم برای تشویق تیم نفت تهران و کریمی در ورزشگاه تختی حضور دارند.
* کرانچار پیش از شروع بازی به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
* پیش از شروع بازی علی کریمی به سمت کرانچار رفت و پس از احوالپرسی عکس یادگاری گرفتند.
* بنگر که پرافتخارترین دوران حرفه ای خود را در سپاهان پشت سر گذاشته، با هم تیمی های سابق خود و بازیکنان فعلی سپاهان پیش از شروع بازی خوش و بش کرد.
* بازی دو تیم با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.
* مانند بازی های گذشته علی کریمی از روی نیمکت عملکرد شاگردانش را دنبال می کند و امامی فر از کنار خط دستورات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می کند.
* تنها نکته ی جالب توجه بازی تا این لحظه تشویق بی امان سپاهانی هاست که با شور و هیجان خاصی تیم خود را تشویق می کنند. اصفهانی ها با شعارهای متنوع تیمشان را تشویق می کنند.

* در بازی موقعیت خاصی وجود ندارد، ولی سپاهان تسلط کامل بر بازی پیدا کرده است. نفت تهران زور رسیدن به دروازه سپاهان را ندارد و انگار از همین حالا به مساوی راضی هستند.
* نفتی ها عجله ای برای شروع مجدد بازی ندارند و با مکث زیادی به کار ادامه می دهند. همین موجب اعتراض اصفهانی ها شده است.
* بعد از گل عیسی آل کثیر تمام نیمکت نشینان نفت به تصمیم داور اعتراض داشتند به جز علی کریمی که روی نیمکت نشسته و فقط بازی رو تماشا می کند.
*در دقیقه ۳۹ کریمی برای اولین از نیمکت بلند شد و به بازیکنانش تذکراتی داد
* عیسی آل کثیر بعد از گلزنی شادی گل رو با گلر ذخیره مشترک شد. آل کثیر دستکش گلری پوشید و به دروازه بان ذخیره تیم مشت زد و او هم نقش بر زمین شد.
* هیجان و انگیزه های علی کریمی کنار زمین بعد از گلزنی تیمش جالب توجه است.
* هواداران سپاهان به شدت علیه علی کریمی شعار میدن و واکنش علی کریمی به شعارها خنده است.

  • نفت تهران
  • فولادمبارکه سپاهان
ستاره های ورزشی را در لنز ببینید








ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار