قلعه نویی: کم شانس هستیم که از کمترین موقعیت‌ها گل می خوریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کم شانس هستیم و از کمترین موقعیت‌ها گل می خوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کم شانس هستیم و از کمترین موقعیت‌ها گل می خوریم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک برابر سایپا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: احساسم این است که بازی خوبی نبود، مخصوصاً نیمه اول. من از بازی نیمه اول اگر تماشاگر بودم می‌رفت، اما نیمه دوم شرایط بهتر شد. فرصت ها به گل تبدیل نشد و من هم از این گل نزدن خسته شده‌ام. بدشانسی هستیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود و کم شانس هستیم که از کمترین موقعیت‌ها گل می خوریم.

وی افزود: خسته نباشید می‌گویم که مقابل سایپا فرصت‌های خوبی ایجاد کردند. فوتبال همین است که اگر گل نزنی گل خواهی خورد. باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم. نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. اگر سوارز چند هفته پیش بازی می‌کرد بهتر می شد، اما از وی راضی هستم و فشار کافی را به خط دفاع حریف آورد. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و مهمترین بدشانسی‌مان، کم‌شانسی‌مان است که بدون موقعیت گل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص شرایط این تیم در هفته‌های اخیر عنوان کرد: ما تیمی هستیم که می‌توانیم روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد کنیم، اما فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. فکر می‌کنم این مشکل در تمرینات قابل حل خواهد بود. به تیمی که می‌توان فرصت‌سازی کند باید امیدوار بود.

قلعه‌نویی درمورد نیمکت‌نشینی پهلوان گفت: او نیاز به استراحت داشت؛ ضمن اینکه پهلوان نسبت به سال قبل مقداری شرایط ایده‌آل ندارد. اگر شرایطش بهتر شود می‌تواند به ترکیب بازگردد. او بازیکن بزرگی است و در سال منتهی به جام جهانی باید فرصت داشته باشد که بازی کند. به نظرم او شانس حضور در ترکیب تیم ملی برای جام‌جهانی را هم دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار