عدم تیمداری باشگاه ذوب‌آهن در بسکتبال بانوان

رییس هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: نماینده بسکتبال بانوان استان در جلسه قرعه‌کشی سوپرلیگ با نام هیأت اصفهان حاضر شد تا حامی مالی برای این تیم جذب کنیم.

رییس هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: نماینده بسکتبال بانوان استان در جلسه قرعه‌کشی سوپرلیگ با نام هیأت اصفهان حاضر شد تا حامی مالی برای این تیم جذب کنیم.

جواد داوری در گفتگو با ایمنا در مورد حضور تیم‌های آرارات و اصفهان در سوپرلیگ بسکتبال بانوان و اینکه نامی از ذوب‌آهن در لیست تیم‌های شرکت‌کننده وجود ندارد، اظهار کرد: تا امروز که باشگاه ذوب‌آهن به ما اعلام کرده در بسکتبال بانوان تیمداری نمی‌کند. در حال حاضر نمایندگان اصفهان با نام هیأت در مسابقات لیگ حضور دارند و در تلاش هستیم اسپانسری برای آنها جذب کنیم. تیم آرارات نیز با سرمربیگری زمان‌پور در سوپر لیگ B بانوان حضور دارد.

داوری ادامه داد: تیم آقایان نیز همین مشکلات را دارد و هنوز حامی مالی برای این تیم پا پیش نگذاشته است.

وی در مورد دلیل عدم تیمداری باشگاه ذوب‌آهن در سوپرلیگ بسکتبال بانوان، گفت: دلیل این تصمیم را از باشگاه ذوب‌آهن بپرسید. اگر تنها دلیل مشکلات مالی است، چرا برای فوتبال مشکلات مالی وجود ندارد!

داوری تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن امسال تیم‌های تنیس روی میز، هندبال و بسکتبال بانوان را منحل کرد. در کل ورزش بانوان را در اصفهان نابود کرده‌اند.

رییس هیأت بسکتبال استان اصفهان ادامه داد: اخیراً در مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال چهار عنوان نایب قهرمانی به دست آوردیم که نشان‌دهنده عملکرد و روند مثبتی است ولی متأسفانه ورزش بانوان به دلیل عدم حمایت باشگاه‌های ورزشی و اسپانسرها ضربه خورده است.

وی در پاسخ به این سوال که با باشگاه سپاهان برای حمایت از تیم بانوان صحبتی نکرده‌اید، بیان کرد: اگر ذوب‌آهن زودتر و قبل از آغاز سال ۹۶ عدم حمایت خود از تیم بسکتبال بانوان را به هیأت اعلام کرده بود، زمان برای صحبت و مذاکره با باشگاه‌های دیگر را داشتیم اما در حالا حاضر زمان بدی برای اعلام این موضوع بود.

داوری گفت: تمرینات تیم بسکتبال بانوان اصفهان از هفته آینده و پس از ایام عزاداری امام حسین (ع) آغاز می‌شود. کتایون ظفریان سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن دیگر در تیم اصفهان حضور ندارد و سرمربی و کادر فنی تیم هنوز مشخص نیست.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار