حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان بعنوان حراست برتر استان معرفی شد

حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان برای دومین سال پیاپی در بین 185 شرکت تولیدی، صنعتی، موسسات دولتی، ارگان های نهادی و غیره با وجود صنایع بزرگ مانند فولاد، شرکت پالایش نفت، پلی اکریل، ذوب آهن، شرکت گازوغیره در استان اصفهان مقام «حراست برتر» در سال 95 را کسب کرد.

حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان برای دومین سال پیاپی در بین 185 شرکت تولیدی، صنعتی، موسسات دولتی، ارگان های نهادی و غیره با وجود صنایع بزرگ مانند فولاد، شرکت پالایش نفت، پلی اکریل، ذوب آهن، شرکت گازوغیره در استان اصفهان مقام «حراست برتر» در سال 95 را کسب کرد.

علیرضا صفدریان رئیس حراست منطقه اصفهان ضمن بیان این خبر، تامین امنیت خطوط انتقال مواد نفتی در سه استان؛ خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان را از مهمترین دستاوردهای کارکنان سخت کوش این واحد دانست و گفت: با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران واحد حراست بحمدالله طی سال گذشته امنیت خطوط استراتژیک انتقال مواد نفتی و مراکز انتقال نفت برقرار و بدون وقفه خوراک مورد نیاز پالایشگاه اصفهان تامین گردید.

وی ادامه داد: در همین راستا از سوی اداره کل اطلاعات استان اصفهان طی آیینی با حضور مدیر کل این اداره، مدیر کل حراست استان و جمعی از مسئولین استانی، این حراست برای دومین سال پیاپی بعنوان حراست برتر استان معرفی و تقدیر شد.

صفدریان در ادامه با اشاره به معیارهای ارزیابی حراست برتر گفت: این دوره نیز همانند سال قبل برای ارزیابی حراست برتر حدود 10 شاخص عملکردی دخالت داده شد که از جمله می توان به؛ برنامه ریزی وحرکت در راستای اقتصاد مقاومتی،پیگیری اهداف سازمانی، تعامل وایجاد رابطه تنگاتنگ با حراست کل،شناسایی گلوگاه ها و نقاط آسیب پذیر، نطارت وکنترل مناقصات ،تبدیل تهدیدها به فرصت ،و ارایه راهکار مناسب، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و تاسیسات، اشراف کامل بر کلیه عملیات ها و رخدادهای شرکت و سایر دستگاه های مربوطه و همچنین تعامل و هماهنگی با آنها اشاره کرد.

لازم به ذکر است علاوه بر کسب این موفقیت، طی ماه گذشته بخش حفاظت پرسنلی این حراست نیز رتبه برتر در سطح شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران را کسب کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار