آیت‌الله ناصری بر پیکر شهید حججی در نجف آباد نماز می‌خواند

رئیس کمیته اطلاع رسانی مراسم تشییع شهید حججی با بیان اینکه پیکر شهید از ساعت ۹ فردا از میدان بسیج به سمت گلزار شهدای تشییع می‌شود،گفت: نماز میت به امامت آیت‌الله ناصری اقامه می شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مراسم تشییع شهید حججی با بیان اینکه پیکر شهید از ساعت ۹ فردا از میدان بسیج به سمت گلزار شهدای تشییع می‌شود،گفت: نماز میت به امامت آیت‌الله ناصری اقامه می شود.

به گزارش ایمنا، مهدی رشیدزاده با اشاره به اینکه برای تشییع پیکر شهید حججی در نجف آباد ۱۲ کمیته تشکیل شده است، اظهار داشت: هماهنگی خوبی بین همه کمیته‌ها انجام شده و خللی در ارائه خدمات ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه با ورود پیکر شهید از عصر امروز به نجف آباد از ساعت ۲۰ در حسینیه حضرت زهرای نجف‌آباد مراسم وداع با شهید برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مراسم تا نیمه شب ادامه می‌یابد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه مراسم تشییع شهید حججی با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهید حججی از ساعت ۸ صبح فردا در میدان بسیج نجف‌آباد آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم سردار سلامی سخنران خواهد کرد و مداحی آقایان میثم مطیعی و رضا نریمانی نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر شهید حججی از ساعت ۹ صبح فردا از محل میدان بسیج به سمت گلزار شهدای نجف آباد تشییع می‌شود، تصریح کرد: مراسم خاکسپاری و نماز میت به امامت آیت‌الله ناصری بر پیکر شهید اقامه می شود که تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت.

رشیدزاده در ادامه با اشاره به اینکه به منظور پذیرایی از مسافرانی که از شهرهای مختلف برای مراسم تشییع حضور یافته‌اند اماکن عمومی همچون ورزشگاه‌ها و حسینیه‌ها، سالن‌ها و مهمانسرای ادارات و دیگر اماکن موجود پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: همچنین از یک ماه گذشته حدود ۲۰۰ نفر از اهالی شهرستان نجف آباد برای پذیرایی از مهمانان تشییع پیکر شهید حججی اعلام آمادگی کرده و هماهنگی لازم نیز برای تامین خوراک، بهداشت و دیگر موارد مورد نیاز مسافران انجام شده است.

محدودیت‌های ترافیکی شهر نجف‌آباد برای تشییع پیکر شهید از امروز لحاظ می‌شود

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی شهر نجف آباد در مراسم تشییع پیکر شهید حججی نیز گفت: در همه نقاط شهر نجف‌آباد پارکینگ‌هایی پیش‌بینی شده است که از امروز تا آخر وقت شهروندان از تردد در مسیرهای ورودی و خروجی میدان بسیج تا گلزار شهدای نجف آباد خودداری کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه مراسم تشییع شهید حججی با بیان اینکه از بعد از شهر امروز عبور و مرور وسایل نقلیه شخصی برای عبور در خیابان امام شرقی، شریعتی شرقی، ۱۷ شهریور شرقی و قدس شرقی نجف‌آباد ممنوع است، تصریح کرد: از ساعت ۲۲ امشب نیز این محدودیت‌ها در مسیرهای غربی میدان بسیج تا گلزار شهدا اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: امنیت برگزاری مراسم نیز با تمهیدات کمیته امنیت توسط نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی سپاه و ... تامین خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار