ترامپ ایران را به فهرست کشورهای ناموفق در مبارزه با قاچاق انسان اضافه کرد

دولت آمریکا با بیان اتهامات اثبات‌نشده ایران و چند کشور دیگر را به فهرست کشورهایی که موفقیتی در مبارزه با قاچاق انسان نداشته‌اند اضافه کرد.

دولت آمریکا با بیان اتهامات اثبات‌نشده ایران و چند کشور دیگر را به فهرست کشورهایی که موفقیتی در مبارزه با قاچاق انسان نداشته‌اند اضافه کرد.
به گزارش تسنیم، کاخ سفید اعلام کرد ایران، ونزوئلا و چهار کشور آفریقایی دیگر را به فهرست کشورهای متهم به عدم مبارزه با قاچاق کالا اضافه کرده است.
به گزارش رویترز، کاخ سفید همچنین اعلام کرد با محدود کردن همکاری‌های آموزشی و برنامه‌های مبادلات فرهنگی با آمریکا برای کشورهای کره شمالی، اریتره، روسیه و سوریه که از قبل در این لیست قرار داشته‌اند، فشارها را بر این کشورها جهت مبارزه با قاچاق انسان تشدید خواهد کرد.
دولت ترامپ، علاوه بر این به مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول و مدیران اجرایی آمریکایی در سایر بانک‌های توسعه دستور داده برای سال مالی 2018 به تمدید وام‌ها یا سایر کمک‌های مالی برای کره شمالی، روسیه و ایران رأی منفی بدهند.
قوانین آمریکا دولت این کشور را ملزم می‌کند به کشورهایی که مطابق با ادعاها شرایط حداقلی برای مبارزه با قاچاق انسان را احراز نکرده‌اند کمک‌های خارجی در زمینه‌های غیرمرتبط با کمک‌های بشردوستانه و تجارت ارائه ندهد.
کاخ سفید در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ایران، ونزوئلا، جمهوری دموکراتیک کنگو، گیته استوایی، سودان جنوبی و سودان به فهرست کشورهای مشمول این محدودیت‌ها برای سال مالی جدید اضافه شده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار