تا زمانی‌که مصدومیتم کاملا برطرف نشود نمی‌توانم برای سپاهان بازی کنم

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: در دیدار مقابل نیروی زمینی تهران دچار آسیب‌دیدگی شدم و تا بهبودی صد در صد نمی‌توانم در ترکیب تیم حاضر شوم.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: در دیدار مقابل نیروی زمینی تهران دچار آسیب‌دیدگی شدم و تا بهبودی صد در صد نمی‌توانم در ترکیب تیم حاضر شوم.

سعید برخورداری در گفتگو با ایمنا در مورد دلیل عدم حضورش در ترکیب سپاهان در بازی روز پنجشنبه مقابل هپکو اراک در هفته دوم لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: در بازی مقابل نیروی زمینی تهران از ناحیه زانو مصدوم شدم و به دلیل آسیبی که داشتم با صلاحدید سرمربی تیم، بازی با هپکو را از روی نیمکت تماشا کردم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پتروشیمی مارون، گفت: به گفته پزشک تیم در حال حاضر نیاز به استراحت دارم. از طرفی نیز با توجه به جایگزین‌های شایسته‌ای که در تیم حضور دارند و در بازی مقابل هپکو اراک نیز نشان دادند که هیچ بازیکنی از دیگری کم ندارد، مشخص نیست بتوانم در میدان حضور داشته باشم یا خیر.

برخورداری اضافه کرد: لیگ امسال سخت و فشرده است و مطمئناً جذابیت دیدارهای دیگر نیز به اندازه بازی مقابل هپکو و شاید بیشتر هم باشد. مطمئناً بازی‌های به مراتب سخت‌تری نیز درپیش داریم و در حال حاضر مهم‌ترین مسئله، رفع کامل آسیب‌دیدگی و بهبودی زانویم است.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان در مورد پیروزی تیمش مقابل هپکو اراک، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم مصدوم بودند و نتوانستند در میدان باشند اما سپاهان بازی خوبی ارائه کرد و بازیکنان با غیرت و تلاش زیاد توانستند جای خالی بازیکنان آسیب‌دیده را پر کنند و نمایش خیلی خوبی از هندبال اصفهان در زمین به تماشاچیان دادند.

وی هدف از حضورش در تیم سپاهان را بازگشت شرایط هندبال اصفهان به گذشته دانست و گفت: می‌خواهم هندبال اصفهان همان چیزی شود که مردم انتظارش را دارند و همانند بازی مقابل هپکو ورزشگاه زمان برگزاری بازی‌ها از جمعیت هواداران و تماشاگران پر شود و مردم از تماشای بازی لذت ببرند.

برخورداری در مورد داوری دیدار سپاهان و هپکو اراک تأکید کرد: برادران زارع همیشه قضاوت خوبی داشته‌اند و در این دیدار نیز داوری مشکل خاصی نداشت و عادلانه بود.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه سیستم برگزاری لیگ برتر هندبال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته است، افزود: شرایط مسابقات هندبال مثل گذشته نیست که تیم‌ها دائم از داوری بازی‌ها گلایه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار