گشت های بازرسی ستاد مهر تا ۱۵ مهرماه فعال هستند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل ۱۵ تیم گشت بازرسی در شهر اصفهان اعلام کرد: گشت های بازرسی ستاد مهر تا ۱۵ مهرماه فعال هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل ۱۵ تیم گشت بازرسی در شهر اصفهان اعلام کرد: گشت های بازرسی ستاد مهر تا ۱۵ مهرماه فعال هستند.

علیرضا صلواتی در گفتگو با ایمنا به عملکرد ستاد مهر شهرداری اصفهان اشاره و اظهارکرد: ستاد مهر شهرداری اصفهان از ۲۹ شهریور ماه امسال فعالیت خود را آغاز و به مدت ۲ هفته با هدف روان سازی ترافیک در مجموعه معابر شهری فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی برای مدارس و دانش آموزان، بین ۲۰ تا ۲۵ درصد حجم ترافیک معابر در ساعات پیک ترافیک اضافه و لزوم برنامه ریزی جدی برای رفع مشکل ترافیک آشکارتر می شود، از این رو از ۲۹ شهریور ماه سال جاری تعداد ۱۵ گشت بازرسی در شهر اصفهان تشکیل شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این گشت ها بازرسانی از اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سازمان حمل و نقل بار، همراه با پلیس راهور حضور دارند و نسبت به روان سازی معابر و همچنین اعمال قانون برای رانندگان خاطی اقدام میکنند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات پارک دوبل، توقف در حریم تقاطع ها و توقف در ایستگاه های ویژه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که از چشم گشت بازرسی پنهان نخواهد ماند، گفت: همه این اقدامات در راستای داشتن ترافیکی روان تر در سطح معابر شهر اصفهان انجام می شود.

صلواتی با ابراز خرسندی از اینکه با همت مجموعه عوامل تأثیر گذار ترافیک شهر از جمله شهرداری و پلیس راهور، مهر خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته ایم، اظهارکرد: ستاد مهر شهرداری اصفهان تا ۱۵ مهرماه فعال است و نسبت به اعمال قانون رانندگان خاطی اقدام میکنند و در عین حال بر روند فعالیت سرویس دهی مدارس و حمل ونقل عمومی نظارت میشود تا کاستی های احتمالی در اسرع زمان برطرف شود.

وی با اشاره به نصب نمادهای دانش آموزان در همه تقاطع های شهر اصفهان گفت: این نمادها مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار