آب های معدنی زیرذره بین وزارت بهداشت

اقدامات دولت برای جلوگیری از توزیع آب های غیر بهداشتی تا کنون منطقی بوده است و از افراد می خواهیم بدون سند و مدرک در رسانه ها مصاحبه نکنند.

اقدامات دولت برای جلوگیری از توزیع آب های غیر بهداشتی تا کنون منطقی بوده است و از افراد می خواهیم بدون سند و مدرک در رسانه ها مصاحبه نکنند.

سید حسن هاشمی روز دوشنبه درحاشیه همایش ارتقای هتلینگ بیمارستان ها درسالن همایش های رازی در جمع خبرنگاران افزود: مساله تامین آب بهداشتی و سالم برای مردم اهمیت بسیاری دارد و شخص رییس جمهور و معاون اول نسبت به این موضوع حساس هستند و پیگیری می کنند. وی اضافه کرد: اقدامات دولت برای جلوگیری از توزیع آب های غیر بهداشتی تا کنون منطقی بوده است و از افراد می خواهیم بدون سند و مدرک در رسانه ها مصاحبه نکنند.


50 درصد تخت های بیمارستانی کشور فرسوده است وزیر بهداشت همچنین به فرسودگی بیمارستان های کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 50 درصد تخت های بیمارستانی کشور فرسوده هستند چنین وضعیتی درشان مردم ما نیست و اصلاح و نوسازی بیمارستان ها یکی از دغدغه های دولت است .


وی اضافه کرد: با اقداماتی که درطرح تحول سلامت انجام شده است مانند نوسازی 30 هزار تخت بیمارستانی که بیش از 50 سال قدمت داشتند وضعیت نسبب به گذشته بهتر شده است و رضایت نسبی داریم اما درمقایسه با آنچه که انتظار داریم از وضعیت تخت های بیمارستانی راضی نیستیم.


آماده با ش دانشگاه های علوم پزشکی برای پیشگیری از ورود وبا هاشمی در بخشی دیگر از گفت و گو با خبرنگاران گفت: حدود دوماه است که بیماری وبا در عراق مشاهده می شود و با توجه به سفر مردم به عتبات عالیات دانشگاه های علوم پزشکی برای پیشگیری ازورود این بیماری به کشور آماده باش کامل هستند. وی با اشاره به اینکه بعد از شیوع وبا در عراق مراقبت ها برای پیشگیری از این بیماری افزایش یافته است، افزود: تاکنون مورد تایید شده ای از این بیماری نداشته ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار