برترین های مسابقات والیبال نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان مشخص شدند

مسابقات والیبال نخسیتن المپیاد ورزش محلات کاشان در بخش بانوان با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.

اصفهان امروز: مسابقات والیبال نخسیتن المپیاد ورزش محلات کاشان در بخش بانوان با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.
این دوره از مسابقات که با حضور 44 تیم از مناطق پنج گانه در دو رده سنی زیر 18 سال و بزرگسال آغاز شد با معرفی و تقدیر از تیم های برتر به پایان رسید.
در رده سنی زیر 18 سال، چهار تیم برگزارکننده مرحله نهایی مسابقات بودند که در نهایت تیم محله جمال آباد به مقام قهرمانی رسید و تیم محله سیدها از حسن آباد به جایگاه دوم رسید و تیم های محله شهید رجایی و محله بالا از طاهرآباد عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.
در رده بزرگسالان نیز 16 تیم برگزارکننده مرحله نهایی بودند که در نهایت با قهرمانی تیم محله بلوار دانش به پایان رسید، تیم های محله امیرکبیر و میدان امیر به ترتیب دوم و سوم شدند و محله پاچنار به رتبه چهارمی بسنده کرد.
در این دوره از مسابقات که قضاوت آن برعهده داورانی از آموزش و پرورش کاشان بود افرادی نظیر معصومه جهانی نژاد، مریم ملکی، محبوبه منصوری، لیلا ضرغام، مریم بختی، عالیه کدخدایی، ریحانه رضازاده، محبوبه قاسم زادگان، صدیقه محققی، ریحانه انوری و فاطمه حسینی به عنوان داور حضور داشتند.
نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان در هفت رشته ورزشی و با حضور ورزشکاران 74 محله کاشان همچنان در حال برگزاری است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار