تاکسی‌های اینترنتی اجازه ورود به فرودگاه را ندارند

مدیر شرکت تاکسیرانی فرودگاه اصفهان گفت: تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی حق حضور در مکان‌هایی که تاکسی‌ها در آن متمرکز هستند را ندارند.

مدیر شرکت تاکسیرانی فرودگاه اصفهان گفت: تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی حق حضور در مکان‌هایی که تاکسی‌ها در آن متمرکز هستند را ندارند.

علی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ، پیرامون مشکلات پیش آمده برای ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اصفهان و کیفیت نامناسب تایر تعدادی از تاکسی‌ها اظهار کرد: در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و از طرف شرکت تولیدکننده به رانندگان خسارت دیده، خسارت پرداخت شده است.

وی افزود: حضور تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی در محدوده فرودگاه ممنوع است و این موضوع به تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ابلاغ شده است.

مدیر شرکت تاکسیرانی فرودگاه اصفهان اضافه کرد: بر اساس توافقنامه و شیوه‌نامه‌ای که تدوین شده است، تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی حق حضور در مکان‌هایی که تاکسی‌ها در آن متمرکز هستند را ندارند.

حسینی با اشاره به نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه ادامه داد: نرخ کرایه برای مسیرهای برگشتی به سمت فرودگاه اصفهان حتی کمتر از قیمت تاکسی‌های اینترنتی است و مسافران از هر نقطه شهر می‌توانند با 10 تا 15 هزار تومان با تاکسی‌های ویژه فرودگاه خود را به فرودگاه اصفهان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: برای فراخواندن تاکسی‌های فرودگاه، مسافران می‌توانند تلفنی، اینترنتی و با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی که وجود دارد، تاکسی‌های ویژه فرودگاه را رزرو کنند.

مدیر شرکت تاکسیرانی فرودگاه اصفهان با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اصفهان از خودروی VIP آریو برخوردار است، گفت: دیگر تاکسی‌های پراید، پژو و سمند در ناوگان تاکسیرانی فرودگاه فعالیت نمی‌کنند.

حسینی اظهار کرد: تمام اپراتور و کارمندان شرکت تاکسیرانی فرودگاه اصفهان به زبان انگلیسی مسلط هستند، اما در خصوص رانندگان 10تا 15 درصد آنها به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط دارند.

وی ادامه داد: تقریبا تمام رانندگان این توانایی را دارند که میزان کرایه، نشانی مبدا و مقصد را به زبان انگلیسی و عربی متوجه شوند و به مسافران خارجی اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار