تقوا و امانت داری از مهمترین دارایی های شوراهاست

رییس سابق شورای شهر اصفهان در دوره چهارم گفت: تقوا و امانت داری یکی از مهم ترین دارایی ها برای فعالیت در شورا است.

رییس سابق شورای شهر اصفهان در دوره چهارم گفت: تقوا و امانت داری یکی از مهم ترین دارایی ها برای فعالیت در شورا است.

به گزارش ایمنا، رضا امینی در آیین تکریم و معارفه شهردار اصفهان پس از تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز روز تغییر و تحول است و افرادی دیگر توفیق خدمت به مردم را پیدا می کنند.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی گفت: روزگار دو روز است، روزی برای تو و روزی علیه تو. از این رو روزی که با توست مستی نکن و روزی که علیه توست نگران نکن.
امینی با اشاره به فراز و نشیب های دوره چهارم شورای شهر گفت: این دوره با ترکیب و سلایق مختلفی همراه بود و دوره پر فراز و نشیبی را به همراهی و همدلی که رویکرد اصلی شورا بود طی کردیم و این حاصل همکاری شورا با دستگاه های مختلف بوده است.

وی ادامه داد: 800 مورد جلسات هفتگی در شورای دوره چهارم برگزار شد که در برخی از جلسات شنبه مدیران مختلف دعوت می شدند و این به دلیل هم افزایی در مدیریت شهری واستفاده از تجربیات بوده است.
وی با اشاره به تجربیات شورای شهر گفت: تقوا و امانت داری یکی از مهم ترین دارایی ها برای فعالیت در شورا است.
رییس سابق شورای شهر اصفهان در دوره چهارم با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی بیان کرد: نا برابری و فساد تنها چیزی است که کشور را می تواند از پا در بیاورد، در حالی که مردم نمایندگانی را به شورای شهر و یا مجلس می فرستند، باید در مورد رای مردم عدالت شود.
امینی ادامه داد: امام علی می فرمایند نوک مدادها را بتراشید و فاصله سطور را کم کنید و از زیاد نویسی دوری کنید زیرا، اموال مردم طاقت ضرر و زیان را ندارد از این رو باید در استفاده از بیت المال دقت کرد.
وی با اشاره به خدمات ماندگار علی و حسین همدانیان گفت: خدمات این دو در خیریه ای به همین نام با سرمایه ای باغ بر 800 میلیون تومان تاسیس شد و در بخش نساجی با 250 کارگر شروع به کار کرد و امروزه فعالیت های زیاد از سوی این خیرین انجام می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار