سپاهان به‌خاطر نداشتن بازتاب خبری فوتسال حاضر به تیمداری نشد

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: باشگاه سپاهان فصل گذشته با تیم ضعیفی که بست دید همه را نسبت به پتانسیل فوتسال اصفهان تغییر داد و امسال هم حاضر نشد در رشته فوتسال تیمداری کند.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: باشگاه سپاهان فصل گذشته با تیم ضعیفی که بست دید همه را نسبت به پتانسیل فوتسال اصفهان تغییر داد و امسال هم حاضر نشد در رشته فوتسال تیمداری کند.

زینب شریفی در گفتگو با ایمنا در مورد عدم تیمداری باشگاه سپاهان در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: اصفهان فوتسالیست‌های خیلی خوبی در اختیار دارد اما به نظر من فصل گذشته باشگاه سپاهان ظلم بزرگی کرد که تیم ضعیفی بست و بازیکنان غیرحرفه‌ای را در اختیار گرفت و همه فکر کردند پتانسیل فوتسال اصفهان به همین اندازه است.

وی افزود: فصل گذشته از هفته پنجم هدایت تیم را برعهده گرفتم و از همان روز اول قائم مقام و مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان به من گفتند این تیم در حد لیگ دسته سه بسته شده و انتظار کسب مقام را هم از این تیم نداشتند.

از نظر مالی حمایت شدیم ولی از نظر روحی نه

شریفی اضافه کرد: با وجود تمام شرایط در نیم فصل دوم توانستیم از سه بازی، هفت امتیاز به دست آوریم اما متأسفانه تیم نه تقویت شد و نه حمایت. هزینه‌ها را باشگاه تقبل کرده بود اما تیم از نظر روحی- روانی حمایت نمی‌شد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: من یک مربی هستم و سال گذشته از من درخواست شد تا هدایت تیم را برعهده گیرم که اگر هرکس دیگری به‌جای من بود همان هفته‌های اول از تیم انصراف می‌داد. اما من تیم را پابرجا نگه داشتم، حواشی را کم کردم و با وجود غیرحرفه‌ای بودن بازیکنان توانستیم در اواسط فصل نتایج خوبی به دست آوریم.

باشگاه سپاهان باید جوابگوی رفتن فوتسالیست‌ها به تیم‌های دیگر باشد

وی ادامه داد: فوتسالیست‌هایی که امسال خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده بودند با عقب‌نشینی باشگاه سپاهان برای تیمداری در لیگ برتر فوتسال بانوان به تیم‌های دیگر رفته‌اند و برای مشهد، آبادان، تهران، رفسنجان و غیره بازی می‌کنند که هیأت فوتبال استان و باشگاه سپاهان باید روزی جوابگو باشند.

شریفی بیان کرد: حضور بازیکنان اصفهانی در تیم‌های دیگر برای استانی با در اختیار داشتن ظرفیت اسپانسرهای قوی و با وجود حمایت از تیم‌های آقایان و نادیده گرفتن بانوان واقعاً جای تأسف دارد.

سپاهان به‌خاطر نداشتن بازتاب خبری فوتسال حاضر به تیمداری نشد

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: درست است که فدراسیون فوتبال باید در ازای تیمداری در بخش بانوان ۲ درصد مالیات را به باشگاه ببخشد اما تا جایی که من در جریان هستم باشگاه سپاهان تصمیم به تیمداری در فوتسال بانوان ندارد و حرفشان این است که فوتسال بازتاب خبری ندارد نه در لیگ برتر بلکه در لیگ دسته یک هم قصد تیمداری ندارند و به همین دلیل هم سهمیه لیگ برتر فوتسال اصفهان به لیگ دسته یک بازگشت. برای هیأت فوتبال استان جای تأسف دارد که برای فوتسال هیچ کاری نکرد. فوتبال را همه جوره حمایت می‌کنند اما فوتسال را هیچ کس حمایت نکرد.

وی تأکید کرد: فصل گذشته جام اخلاق را دریافت کردیم که شاید خیلی‌ها اینطور فکر کنند این تیم از سطح پایینی برخوردار بوده که فقط جام اخلاق را دریافت کرده است اما قطعاً حرف‌هایی برای گفتن داشته‌ایم که جام اخلاق را به سپاهان دادند.

شریفی بیان کرد: در حال حاضر هدایت تیم فوتسال جوانان اصفهان را برعهده دارم که در مسابقات منطقه‌ای قهرمان شدیم و از ۲۶ تا ۲۸ مهرماه مرحله دوم مسابقات کشوری در یاسوج برگزار می‌شود و در حال حاضر جزء چهار تیم برتر کشور قرار داریم.

اصفهانی‌ها حاضرند برای بزرگ کرد نام خود از تیم ملی حمایت کنند اما از دختران شهر خودشان نه!

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان سپاهان تأکید کرد: متأسفانه مسئولان اصفهان و باشگاه‌داران حاضر هستند میزبان اردوی تیم ملی فوتسال بانوان شوند و تیم ملی را به اصفهان دعوت کنند و اسم خود را بزرگ کنند اما حاضر نیستند از دختران شهر خودشان حمایت کنند تا فوتسالیست‌های دختر اصفهان آواره شهرهای دیگر نشوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه بازیکن ملی‌پوش در بخش جوانان داریم. فصل گذشته هم می‌توانستیم تیم خیلی خوبی ببندیم اما متأسفانه از جانب هیچ شخص یا سازمانی حمایت نشدیم.

از هراتیان انتظار زیادی داشتم اما او برای فوتسال کاری نکرد

شریفی خاطرنشان کرد: از هراتیان رییس هیأت فوتبال استان انتظار زیادی داشتم تا برای نگه داشتن سهمیه لیگ برتر در اصفهان کاری انجام دهد. من به عنوان یک مربی نمی‌توانستم به دنبال اسپانسر به این طرف و آن‌طرف بروم چون یک باشگاه یا اسپانسر شاید نخواهد من را به عنوان مربی در فصل جدید انتخاب کند و باید هیأت فوتبال استان برای حفظ امتیاز فوتسال بانوان تلاش می‌کرد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان سپاهان اشاره کرد: با هراتیان رییس هیأت فوتبال استان اصفهان در این باره نیز صحبت کردم و گفت باشگاه سپاهان نمی‌تواند تیمداری نکند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار