اهدا خون ۵ هزار اصفهانی در دهه اول محرم

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان از ابتدای محرم تا روز عاشورا ، هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان اصفهانی موفق به نذر خون شدند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان از ابتدای محرم تا روز عاشورا ، هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان اصفهانی موفق به نذر خون شدند.

به گزارش ایمنا، مجید زینلی، مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای محرم تا روز عاشورا بیش از ۶هزار و ۵۰۰ نفر جهت نذر خون به مراکز انتقال خون مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد ۵هزار و ۲۰۰ نفر موفق به نذر خون شدند که این میزان اهداء خون مردم اصفهان نسبت به زمان مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان ادامه داد: در روز تاسوعا ۷۰۰نفر و در روز عاشورا ۷۰۰ نفر برای اهدا خون مراجعه کردند.

زینلی بابیان اینکه پویش نذر خون هرساله در ایام محرم اجرا می‌شود، گفت: از روز تاسوعا سیستم نوبت‌دهی اینترنتی برای آسایش شهروندان اصفهانی راه‌اندازی کرده‌ایم و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه nobatdehi.ebto.i r و اخذ نوبت اهدا خون به مراکز انتقال خون مستقر در استان مراجعه کنند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان همچنین از مراجعه ۲۶۵۰نفر از مردم خمینی‌شهر نذر خون مراجعه کردند که از این تعداد ۲۱۶۰نفر موفق به اهدا خون شدند که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی از مردم خواست درصورتی‌که تاکنون موفق به اهدا خون نشده‌اند با مراجعه به مراکز انتقال خون تا پایان ماه صفر در این نذر خداپسندانه شرکت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار