نصب باکس های حمل نخاله در شهر

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از نصب باکس های حمل نخاله در سطح شهر به صورت مکانیزه خبر داد و گفت: اجرای این طرح به حفظ زیبایی و نظافت شهر و همچنین توجه بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان کمک می کند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از نصب باکس های حمل نخاله در سطح شهر به صورت مکانیزه خبر داد و گفت: اجرای این طرح به حفظ زیبایی و نظافت شهر و همچنین توجه بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان کمک می کند.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با ایمنا افزود: با هدف حفظ پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان، در مجموعه خدمات شهری برای جمع آوری نخاله های کمتر از حجم یک کامیون، سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک شرکت در قالب برگزاری مناقصه منعقد کرده که بر اساس آن باکس های حمل نخاله در سطح شهر به صورت مکانیزه نصب می شود.

وی ادامه داد: به منظور فعالیت گسترده این شرکت، در مناطق مختلف شهری از جمله منطقه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا پس از اعلام نیاز شهروندان باکس های حمل نخاله به صورت مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شوند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این باکس ها به صورت مکانیزه جهت جمع آوری نخاله های عمرانی، خرد و فضای سبز و هم برای شهروندان نصب می شود.

وی اظهارکرد: روزانه ۱۲۰۰ تن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان جمع آوری می شود و شهرداری برای حفظ پاکیزگی شهر و جابه جایی نخاله های ساختمانی امکانات ویژه ای در نظر گرفته است.

ساکتی با اشاره به اینکه باکس های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای پر سازی دارد و جهت همکاری بیشتر با شهروندان تا ۳ روز هم در محل درخواست شده باقی می ماند، خاطرنشان کرد: ظرفیت حمل نخاله این باکس ها نزدیک به ۳ تن است و بی شک اجرای این طرح به حفظ زیبایی و نظافت شهر و همچنین توجه بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان کمک می کند.


وی یادآور شد: این باکس ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارند یا در حال ساخت و ساز هستند، با رعایت موارد ایمنی و استانداردهای لحاظ شده در دستورالعمل ها نصب می شود.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان هنگام ساخت و ساز یا انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به استفاده از باکس های حمل نخاله هستند، اظهارکرد: اگر از این باکس ها استفاده نشود از سوی شهرداری برخوردهای لازم صورت می گیرد، زیرا طبق قانون شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیر مجاز تخلیه کنند، با پیگرد قانونی و جریمه مواجه می شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار