ابراهیم‌زاده: روی مسائل روحی ذوب‌آهن کار شود

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان معتقد است که تیم مس کرمان با توجه به جایگاه و هواداری که دارد حق دارد به صعود فکر کند.

ابراهیم‌زاده: روی مسائل روحی ذوب‌آهن کار شود

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان در مورد دیدار حساس این تیم که فردا در خانه فولاد یزد برگزار خواهد شد و همچنین شانس صعود تیم ریشه دار مس کرمان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اگر شما یک بررسی کلی روی لیگ یک داشته باشید می بینید که چند تیم بالای جدول هستند و چند تیم در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می کنند. یک سری تیم ها نیز وسط جدول هستند که چون استرسی ندارند بازی کردن با آنها سخت است. ضمن اینکه بازی های تیم های بالای جدول و پایین جدول با هم نیز شرایط سختی رقم می زند. حالا تمام این ها با هم بازی می کنند و بالایی ها برای صعود می جنگند و پایینی ها برای نیفتادن.

وی در ادامه گفت: شما دیدید هفته قبل تیم فولاد یزد در رشت حتی می توانست برنده بازی باشد و نمی توان پیش بینی از بازی ها داشت و همه تلاش می کنیم. البته همانطور که شما گفتید با توجه به جایگاه تیم مس و هوادارانی که تیم دارد حق دارد که به صعود فکر کند.


ابراهیم زاده در مورد مجموعه شهدای مس که قرار است سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرد عنوان کرد: شهدای مس مجموعه بزرگی است که از سالیان قبل روی آن کار می شد. ما در حال حاضر در زمین های تمرین این مجموعه کار می کنیم و همه در تلاش هستند تا زودتر آماده شود و مورد استفاده قرار گیرد.


سرمربی سابق ذوب آهن در مورد دیدار این تیم مقابل بنیادکار که فردا برگزار خواهد شد و همچنین شرایط این تیم اظهار داشت: تیم ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و تیمی است که تمامی ارکان آن با برنامه عمل می کنند. در حال حاضر توقفی در روند مثبت آنها ایجاد شده ولی با یک مقدار صبر همه چیز حل خواهد شد. بچه های تیم این روزها درگیر فوتبال هستند و چه در ایران و چه در آسیا مدام در حال انجام بازی هستند و همین موضوع ممکن است باعث خستگی آنها شده باشد. باید روی مسائل روحی و روانی کار شود و بیشتر با بازیکنان ارتباط برقرار شود.


ابراهیم زاده در مورد شانس صعود ذوب آهن و پیروزی این تیم برابر بنیادکار ادامه داد: من معتقدم هر 4 نماینده ایران شانس صعود دارند و با توجه به شناختی که از بنیادکار دارم و تغییراتی که در طول این چند سال داشته امکان شکست دادن آنها وجود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار