عراقی زاده:صحبتی برای تغییر تاریخ بازی با تاسیسات نشده است

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: امیدوارم برای برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های جهان تمام ارگان‌ها جدیت فدراسیون فوتبال را داشته باشند.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: امیدوارم برای برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های جهان تمام ارگان‌ها جدیت فدراسیون فوتبال را داشته باشند.

محمدحسین عراقی زاده در گفتگو با مهر، درباره اینکه باشگاه گیتی پسند چقدر به برگزاری فوتسال جام باشگاه های جهان امیدوار است، گفت: طبق برنامه ای که در هیات مدیره باشگاه گیتی پسند مصوب شد، طرح برگزاری فوتسال جام باشگاه های جهان را به صورت شفاهی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و سپس آنرا مکتوب در اختیار رئیس و دبیر فدراسیون گذاشتیم. ما برای میزبانی این بازی ها در سال ۱۳۹۷ اعلام آمادگی کرده ایم. این قبیل میزبانی ها می تواند به پیشرفت فوتسال کشورمان هم کمک کند.

وی افزود: آخرین خبر ما این است که علی کفاشیان اعلام کرده موافقت شفاهی فیفا را برای میزبانی جام باشگاه های جهان گرفته است. اطلاعی از روند کار نداریم. ما به عنوان باشگاه فقط پیشنهاد می دهیم. حالا باید کمیته ای متشکل از نماینده فدراسیون، نماینده هیات فوتبال اصفهان، نماینده گیتی پسند و نمایندگان ارگان های مربوطه تشکیل شود و کار را جلو ببرند. ما منتظریم که از باشگاه برای حضور در این کمیته دعوت شود.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که آیا عزم لازم برای برگزاری این بازی ها در ایران وجود دارد؟ گفت: همین که علی کفاشیان و مهدی تاج خبرهایی در اینباره اعلام می کنند، خوب است. امیدوارم سایر ارگانها هم جدیت تاج و کفاشیان را داشته باشند.

عراقی زاده در پایان درباره درخواست باشگاه تاسیسات برای تغییر تاریخ دیدار معوقه با گیتی پسند، تصریح کرد: برای ما تاریخ مسابقه فرقی نمی کند ولی طبق برنامه ای که فدراسیون اعلام کرده، این مسابقه ۲۹ مهرماه برگزار می شود و صحبتی برای تغییر تاریخ مقرر نشده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار