از همکاری با بهرامی‌نیا معذوریم

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند اصفهان گفت: با تمام احترامی که برای بهرامی‌نیا قائل هستیم و سعی کردیم او را در کنار تیم حفظ کنیم اما با توجه به درخواست‌های او، ازادامه همکاری با وی به عنوان سرمربی معذور هستیم.

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند اصفهان گفت: با تمام احترامی که برای بهرامی‌نیا قائل هستیم و سعی کردیم او را در کنار تیم حفظ کنیم اما با توجه به درخواست‌های او، ازادامه همکاری با وی به عنوان سرمربی معذور هستیم.

ابوالفضل توکلی در گفتگو با ایمنا در مورد دلیل عدم حضور علی بهرامی‌نیا سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان به همراه این تیم در اولین دیدار از لیگ برتر، اظهار کرد: بهرامی‌نیا انتظاراتی دارد و مواردی را مطرح کرده است ولی خواسته‌های او در توان ما نیست و باشگاه از به‌کارگیری وی معذور است.

وی ادامه داد: حرف بهرامی‌نیا این است که باشگاه باید بدهی‌های ۲ فصل گذشته‌ را کامل تصفیه کند و ضمن افزودن درصدی بر قرارداد امسال، ۵۰ درصد از قرارداد این فصل هم در ابتدا به او پرداخت شود تا در کنار تیم بماند.

رییس هیأت والیبال قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: در کل ما با این شکل حضور بهرامی‌نیا در تیم مخالف هستیم. همدلی و حضور بهرامی‌نیا در چند سال اخیر در تیم عامل تأکید ما برای ماندن او و برعهده گرفتن هدایت تیم در لیگ برتر بود وگرنه افراد بسیاری از جمله نفرزاده و مربیان به‌نام دیگری از اصفهان یا استان‌های دیگر برای هدایت رعد پدافند تمایل داشتند و در مورد شرایط مالی هم اصلاً چیزی مطرح نکرده‌اند و قصد دارند والیبال اصفهان را رونق دهند.

توکلی افزود: به احترام زحمات زیادی که بهرامی‌نیا برای تیم والیبال رعد پدافند کشیده بود و در سال‌های گذشته حضور پررنگی در تیم داشت و تیم با وجود مشکلات مالی موفق به حضور در لیگ برتر شد و عامل تأثیرگذاری در موفقیت تیم بود، سعی کردیم بهرامی‌نیا را در کنار تیم حفظ کنیم اما با صحبت‌های مطرح شده از سوی او امکان ادامه همکاری با او را نداریم.

وی در مورد عدم حضور سرپرست تیم در دیدار روز گذشته مقابل تیم سارویه ساری گفت: سرپرست تیم به دلیل مسئله اداری در دیدار اول همراه تیم نرفته بود و مشکل خاصی نداشت و در این فصل به عنوان سرپرست در رعد پدافند فعالیت خواهد کرد.

توکلی گفت: با مشاوره رییس هیأت والیبال استان و پیشکسوتان والیبال اصفهان در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی جدیدی که با شرایط باشگاه و تیم سازگار باشد هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار