بلک‌بری موشن به صورت رسمی معرفی شد

بلک‌بری به‌تازگی از یک اسمارت‌فون جدید و مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار رونمایی کرده است؛ این هندست توسط TCL توسعه یافته! بلک‌بری موشن از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که بزرگ‌ترین نمونه به‌کار رفته در هندست‌های بلک‌بری است.

بلک‌بری به‌تازگی از یک اسمارت‌فون جدید و مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار رونمایی کرده است؛ این هندست توسط TCL توسعه یافته! بلک‌بری موشن از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که بزرگ‌ترین نمونه به‌کار رفته در هندست‌های بلک‌بری است.

هم‌چنین این مدل توانسته است گواهی IP67 را کسب کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری است. البته از آن‌جایی که نمک موجود در آب‌های دریا و اقیانوس خاصیت خوردندگی دارند، بهتر است از قرار دادن آن در آب نمک جلوگیری شود.


بلک‌بری موشن از نمایشگری 5.5 اینچی استفاده می‌کند که در برابر خط و خش مقاوم بوده و وضوح آن فول اچ‌دی است. قلب پردازشی این اسمارت‌فون را چیپست میان‌رده اسنپدارگون 625 تشکیل می‌دهد. این چیپست از پردازنده‌ای 8 هسته‌ای استفاده می‌کند و در بخش پردازش‌ گرافیکی می‌توانیم رابط آدرنو 506 را مشاهده کنیم، هم‌چنین 4 گیگابایت رم این چیپست را همراهی می‌کند. باتری مورد استفاده در بلک‌بری موشن از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت زمان 40 دقیقه 50 درصد از باتری را شارژ کند.

اسکنر اثر انگشت بلک‌بری موشن بر روی کلید هوم قرار گرفته است. فریم مورد استفاده در این هندست از جنس آلومینیومی بوده و در بخش پشتی آن از یک متریال نرم استفاده شده است. هدایت این مجموعه سخت افزاری را اندروید 7 نوقا برعهده دارد و انتظار می‌رود تا مدتی دیگر به‌روزرسانی اندروید Oreo برای آن منتشر شود.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای بلک‌بری موشن می‌توان به وجود حالتی به نام Locker اشاره کرد. این اپلیکیشن فضایی ایمن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا اسناد و عکس‌های مهم را در آن نگه‌داری کند و به منظور دستیابی به آن حتما لازم است از اثر انگشت و یا پین استفاده شود. هم‌چنین ویژگی "Convenience Key" بلک‌بری موشن در 4 حالت خانه، خودرو، محل کار و کاربر در دسترس است. این ویژگی می‌تواند در شبکه وای فای خانگی، بلوتوث خودرو، جلسات هماهنگ شده با BlackBerry Hub و اپلیکیشن‌های مهم مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر بخش جهانی بلک‌بری اعلام کرده است که رونمایی از بلک‌بری موشن به آن‌ها اجازه می‌دهد محصولات جدیدتری را رونمایی کنند و تجارب جدیدی را هم‌زمان با حفظ حریم خصوصی کاربر و هم‌چنین اعتماد کاربران به این برند که طی این سال‌ها به دست آمده، داشته باشند. Alain Lejeune هم چنین اعلام کرده است که عرضه اولیه گوشی‌های جدید بلک‌بری محدود خواهد بود، اما همین موضوع می‌تواند موجب افزایش اشتیاق این کمپانی برای معرفی محصولات جدید و رشد در بازار تلفن‌همراه شود.

بلک‌بری موشن در بازارهایی از جمله امارات متحده و عربستان سعودی با قیمت حدودی 463 دلار در این ماه عرض می‌شود و عرضه آن در دیگر بازارهای منتخب جهانی طی ماه‌های آینده انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار