اختلافی بین طاهری و ویسی نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه هیچ اولتیماتومی به کادر فنی سپاهان ابلاغ نشده، گفت: مدیر باشگاه حق دارد که به کادرفنی تیم برای عدم کسب نتیجه مناسب تذکر دهد.

اختلافی بین طاهری و ویسی نیست

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون بستری‌شدن عبدالله ویسی سرمربی سپاهان اظهار داشت: ویسی به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه وی صبح امروز مرخص شد.

وی با اشاره به شروع مجددا تمرینات از امروز گفت: تمرینات تیم از عصر امروز مجددا پیگیری خواهد شد اما عبدالله ویسی باید در خانه استراحت کند و فعلا تیم را نمی‌­تواند همراهی کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: احسان حاج‌صفی و جبارف را به دلیل همراهی با تیم‌های ملی و همچنین محمود قائدرحمتی را به دلیل مصدومیت در تمرینات در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

وی درباره شایعه دعوت حسن‌زاده به تیم ملی گفت: از سپاهان تنها احسان حاج‌صفی دعوت شده و برای حسن‌زاده هیچ نامه‌ای به باشگاه ابلاغ نشده است.

اخوان پیرامون شایعه پیوستن خلیل‌زاده به پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد و شجاع در گفت‌وگویی که با من داشته این خبر را رد کرد و گفت من تا پایان فصل تمرکزم روی تیم سپاهان است و هیچ مذاکره‌ای با تیم‌های دیگر نخواهم داشت.

وی در پایان پیرامون شایعه اولتیماتوم طاهری به کادرفنی و ویسی گفت: هیچ اولتیماتومی به کادرفنی سپاهان ابلاغ نشده و مدیرباشگاه حق دارد که به کادر­فنی تیم برای عدم کسب نتیجه مناسب تذکر دهد چراکه آقای طاهری نیز باید به مدیرکارخانه و هیئت مدیره پاسخگو باشد. مدیرباشگاه حق دارد از کادرفنی سئوال کند و این کار را نیز کردند و کادرفنی هم به ایشان پاسخگو بودند و خوشبختانه پس از سوالات ایشان از کادرفنی در مقابل ذوب‌آهن پیروز شدیم و نتایج خوبی کسب کردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار