فرهمند:نمی‌دانیم تکلیف‌مان چیست و چه کسی راست می‌گوید

بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان آینده‌سازان گفت: همه بازیکنان یک فصل با آینده‌سازان قرارداد بستند و حالا بازیکن آزاد هستند اما همه ما آینده‌سازان را دوست داریم.

بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان آینده‌سازان گفت: همه بازیکنان یک فصل با آینده‌سازان قرارداد بستند و حالا بازیکن آزاد هستند اما همه ما آینده‌سازان را دوست داریم.

الهام فرهمند در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انحلال تیم آینده‌سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: روز گذشته اعلام کردند تیم منحل شد اما هنوز نمی‌دانیم به صورت رسمی به سازمان لیگ چیزی اعلام کردند یا خیر، نمی‌دانیم چه کار باید انجام دهیم. روز گذشته یک جلسه تمرین داشتیم که بازیکنان نیامدند.

وی افزود: قرار بود یک وکیل شرایط را بررسی کند و ببیند آیا می‌تواند برای تیم اسپانسر پیدا کند یا خیر. او با موحدی مدیرعامل تیم جلسه‌ای برگزار کرد و همه راه‌حل‌ها بررسی شد اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که در این مدت کوتاه نمی‌توان کاری انجام داد.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده باشگاه اعلام کرده شما بازیکن آزاد هستید و به هر تیمی دوست دارید می‌توانید بروید، گفت: روز گذشته به ما این موضوع را اعلام کردند اما گفتند امروز صبر کنیم و ببینیم شرایط چه می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان در ادامه در پاسخ به این سؤال که تکلیف سپاهان برای حمایت از تیم شما به کجا کشیده شد، خاطرنشان کرد: طاهری مدیرعامل سپاهان همیشه می‌گفت ما مشکلی برای حمایت از تیم آینده‌سازان بانوان نداریم اما در این بین صحبت‌های مختلفی مطرح شده که نمی‌دانیم کدامیک درست است. ما هم فقط شنیده‌ایم. با هراتیان صحبت کردیم. او مخالف سپاهان بود و گفت در حد بضاعت هیأت مانند همان 20 میلیون تومانی که قبلا کمک کردیم باز هم حمایت می‌کنیم اما این 20 میلیون تومان به جایی نمی‌رسد.

فرهمند ادامه داد: گفتند بچه‌ها جمع شوند که این اتفاق افتاد اما تحت چه شرایطی؟ نه امکانات هست و نه خوابگاه. حتی هیأت خواسته قهرمانی ما تکرار شود اما با این وضعیت حتی نمی‌توان سکو گرفت چه برسد به قهرمانی. مانده‌ایم چه کسی راست می‌گوید. باشگاه سپاهان، هراتیان یا موحدی. گفته‌اند ممکن است اسپانسر پیدا شود اما آیا اسپانسر می‌تواند 300 میلیون بدهی سال قبل را پرداخت کند؟ اگر اسپانسر بیاید ممکن است امسال از ما حمایت کند.

بازیکن ملی‌پوش آینده‌سازان با بیان اینکه با این اتفاقات اصفهانی‌ها ضرر می‌کنند، تصریح کرد: همه ما یک فصل قرارداد بستیم و حالا بازیکن آزاد هستیم. بنابراین مشکلی نداریم اما بچه‌ها منتظر ماندند چون تیم را دوست داشتند و همه می‌خواستیم کنار هم باشیم. در حال حاضر تیم پیدا کردن سخت است. من از روز گذشته تا الان 3 درخواست داشتم اما شرایطم خاص است. البته بازیکنانی که از شهرهای دیگر به تیم ما آمدند برایشان فرقی نمی‌کند کجا بازی کنند و ضرر نمی‌کنند اما بچه‌های اصفهان دچار مشکل می‌شوند. فکر می‌کنم آخرین راه حل این باشد که سپاهان حتی با قرارداد پایین از ما حمایت کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار