کارهای بنیادی برای این شهر در نظر دارم

مراسم تودیع و معارفه شهردار علویجه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مهردشت، بخشدار مرکزی شاهین شهر، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و علویجه و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی علویجه برگزار شد.

کارهای بنیادی برای این شهر در نظر دارم

مراسم تودیع و معارفه شهردار علویجه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مهردشت، بخشدار مرکزی شاهین شهر، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و علویجه ، مدیریت منطقه گردشگری ناژوان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی علویجه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام لطفی امام جمعه علویجه ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تشکر و قدردانی از زحمات اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی و شهردار سابق گفت: پذیرفتن مسئولیت وظیفه اصلی هر یک از ماست و اگر در زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم آسیب های بزرگی و شکاف های عمیقی در سرمایه های اجتماعی ایجاد میشود.

لطفی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی زیر ساخت همه سرمایه ها است گفت: تامل سازنده در همه دستگاه ها مخصوصاً شهرداری که یکی از ارگان های سازندگی و آبادانی شهر می باشد لازم است.

  • چهارچوب های شهرداری با بررسی ظرفیت هایی منطقه ایجاد می شود

در ادامه این مراسم مظفر نجفی معاون استاندار و فرماندار نجف آباد گفت: یکی از افتخارات بزرگ شهرستان نجف آباد شهادت محسن حججی بود و روزی که این شهید بزرگ به نجف آباد رسید همه یکدست و یکپارچه در مراسمی که در شان این شهید بود افتخار آفرینی نمودند.

وی بیان کرد: شهرداری یک سازمان غیردولتی بر مبنای خواست و اراده مردم ایجاد و با بررسی گنجایش و ظرفیت هایی که منطقه نشان می دهد چهارچوب های این ارگان بنا می شود.

نجفی ضمن قدردانی از فعالیت مهندس شفیعی که در دوران مدیریت خود برای حل مشکلات شهر تلاش بسیار نموده است، گفت: امید داریم با سابقه فنی و حرفه ای مهندس قنبری و همچنین با وجود پتانسیل های بالای شهر علویجه بتواند در مسیر ترقی و تعالی قدم بر دارد.

  • شهرداری باید در هزینه ها مدیریت داشته باشد

محمدرضا کمالی مدیر کل امور شهری و شوراهای استان اصفهان ضمن تشکر از شهردار سابق گفت: شهرداری باید در هزینه ها هم مدیریت داشته باشد .

وی با تبریک به آقای قنبری که متخصص مسائل شهری، ساخت و ساز و مدیریت شهری است،گفت: با این علم شهردار جدید مطمئنا باید منتظر اتفاقات خوب در شهر باشیم.

  • برای آبادانی شهر تلاش می کنم

مسعود قنبری شهردار جدید علویجه در سخنان خود ضمن تشکر از خدمات شهردار سابق گفت: برای آبادانی شهر تلاش می کنم و در دوره مدیریت خود کارهای بنیادی و درآمد پایدار برای شهرداری و این شهر در نظر دارم که با همکاری دیگر مسئولین انشالله اجرا شود.

در ادامه سید ابراهیم رفیعی رئیس شورای شهر علویجه گفت: وظیفه خود می دانم از اعضای شوراهای و شهردارهای قبلی شهر قدردانی کنم زیرا برای سازندگی و آینده روشن این شهر تلاش نموده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار