هوای اصفهان با شاخص کیفی ۸۷ در وضعیت سالم قرار گرفت

رئیس اداره آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، هوای اصفهان با شاخص کیفی ۸۷ به وضعیت سالم بازگشت.

رئیس اداره آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، هوای اصفهان با شاخص کیفی ۸۷ به وضعیت سالم بازگشت.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با مهر، در دو روز گذشته هوای اصفهان با شاخص کیفی ۱۱۲ و ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده بود، اظهار داشت: امروز هوا به وضعیت سالم بازگشت و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر با میانگین شاخص کیفی ۸۷ در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی افزود: بدین ترتیب در ایستگاه‌های میدان احمدآباد با شاخص کیفی ۸۹، بزرگراه خرازی ۸۵، میدان امام حسین ۸۸، رودکی ۸۶، پروین ۸۷ و چهارباغ خواجو ۸۶ در وضعیت سالم ثبت شده است .

کیفیت هوا در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌ها در وضعیت سالم ثبت شد

رئیس اداره آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه کیفیت هوا در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌های استان نیز در وضعیت سالم ثبت شده است، ابراز داشت: کیفیت هوا در ایستگاه خمینی شهر با شاخص کیفی ۹۰، کاشان ۸۴ و سگزی ۹۵ و مبارکه ۷۶ در وضعیت سالم ثبت شد.

گفتنی است شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار