شهردار اصفهان: همه بحران ها با مدیریت صحیح حل و فصل می شود

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه بار اصلی اداره شهر بر دوش مدیران مناطق ۱۵گانه شهرداری است، گفت: اصل مشتری مداری با ایجاد جاذبه های مناسب برای افرادی که فعالیت آنها با شهرداری گره خورده باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه بار اصلی اداره شهر بر دوش مدیران مناطق ۱۵گانه شهرداری است، گفت: اصل مشتری مداری با ایجاد جاذبه های مناسب برای افرادی که فعالیت آنها با شهرداری گره خورده باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در دیدار با مدیران مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان اظهار کرد: قبل از اینکه به طور مستقیم با شما برخورد داشته باشم با شخصیت های شما آشنا بودم و شما نیز دیدگاه های من را می دانید چون به برنامه هایم در جلسه معارفه اشاره کردم .

وی ادامه داد: در آن جلسه قصد نداشتم به گذشته برگردم و هرچه صحبت شد با نگاهی به آینده بود .

نوروزی با بیان اینکه در چند ماه اخیر عده ای فکر می کردند که شرایط خاص حاکم شده بر شهرداری اصفهان تنها مختص به این شهر است، گفت: با گذشت زمان ثابت شد که این شرایط تنها مربوط به اصفهان نبوده و در حال حاضر هنوز هم شهرهایی با بلاتکلیفی روبرو هستند .


وی با اشاره به اینکه در شرایط مالی سختی قرار داریم، افزود: با توجه به این شرایط باید تلاش بیشتری به خرج بدهیم تا دیون شهرداری کاهش یافته و به مرور به ثبات برسیم .

شهردار اصفهان تاکید کرد: همه بحران ها با مدیریت صحیح حل و فصل می شود .

وی با اشاره به اینکه اصفهان سرمایه گریز است ادامه داد: این به گونه ای است که بسیاری از سرمایه ها از این شهر رفته و در جای دیگری صرف شده اند .

نوروزی با تاکید بر اینکه بار اصلی اداره شهر بر دوش مدیران مناطق ۱۵گانه شهرداری است، عنوان کرد: اصل مشتری مداری با ایجاد جاذبه های مناسب برای افرادی که کارشان با شهرداری گره خورده است باید مورد توجه قرار گیرد؛ در همین راستا مدیران مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان باید از سرمایه گذاران استقبال کرده تا امور مالی رونق بگیرد .

زمینه ایجاد شهر هوشمند را باید فراهم کرد

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه شفاف سازی تنها یک شعار نیست، گفت: اوج شفاف سازی این است که دست افراد را از فعل و انفعالات شهرداری کوتاه کنیم به همین منظور باید زمینه سازی شهر هوشمند فراهم شود.

شهردار اصفهان اضافه کرد: این شهر در بسیاری از نقاط اسیر دست عده ای شده که مدیران شهری را بدنام می کنند.

نوروزی با بیان اینکه نباید نقش معتمدان محلی را در حل مسائل نادیده گرفت، یادآور شد: کسانی نزدیک به مدیران شهری هستند که از رانت استفاده می کنند و هیچ کس نمی تواند منکر آن شود اما باید کاری کنیم که عرصه برای فعالیت این افراد تنگ شود .

وی افزود: هزینه ها در شهرداری باید مدیریت شود چرا که ما مامور به انجام همه کارهای خوب نیستیم بلکه تنها اموری که برعهده ما گذاشته شده را باید به نحو احسن انجام دهیم .


شهردار اصفهان با اشاره به اینکه عده ای می گفتند نوروزی داس به دست برای اداره شهرداری آمده تا همه را قلع و قمع کند، گفت: من همه امور را بر اساس سیاست هایی که منجر به تحقق حقوق شهروندی شود پیش خواهم برد و هرکجا که لازم به تغییر و تحول باشد به گونه ای عمل می کنم که کرامت انسانی زیرسوال نرود .

وی افزود: بینش سیاسی من کاملاً مشخص است اما این مساله دخالتی در خدمتگزاری به مردم نخواهد داشت به همین دلیل نباید از سختی راه ترسید چراکه اگر روزی گره ای در کار باشد که قابل باز شدن نباشد همه را در جریان آن قرار خواهیم داد.

نوروزی با تاکید بر اینکه باید فاصله ایجاد شده بین اداره مسکن و شهرسازی و شهرداری کم شود، تصریح کرد: متاسفانه طرح تفصیلی شهر با نگاه تنگ نظرانه نوشته شده در حالی که باید این طرح هر ۱۰سال مورد بازنگری قرار گیرد اما از زمان نگارش آن تا اجرایی شدنش ۱۷سال زمان برده و در عمل کارایی آن از بین رفته است .

وی با بیان اینکه قانون شهرداری ها نیز باید مورد بازنگری قرار گیرد اما در حال حاضر ناگزیر به اجرای قانون فعلی هستیم، خاطرنشان کرد: کنترل های لازم بر روی تخلفات ساختمانی باید صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار