تکذیب استخدام در فولاد مبارکه و ذوب آهن

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان شایعه استخدام در این شرکت را تکذیب کرد.

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان شایعه استخدام در این شرکت را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، طی هفته گذشته در برخی از شبکه های اجتماعی مطالبی مبنی بر "آغاز استخدام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان" منتشر شد.

در واکنش به این مطالب روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با جعلی خواندن این گونه مطالب در شبکه های اجتماعی، تاکید کرد که شرکت فولاد مبارکه در حال حاضر استخدام نداشته و آگهی مذکور کذب است.

این شرکت از متقاضیان درخواست کرد که تنها از طریق وب سایت شرکت فولاد مبارکه به آدرس www.msc.ir ‌ و آگهی‌های مندرج در نشریات معتبر از فرایند استخدام شرکت فولاد مبارکه کسب اطلاع کنند و از پرداختن به آگهی‌های ساختگی که هر چند وقت یک بار به منظور جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود خودداری کنند.

چندی پیش نیز مطلبی با عنوان "استخدام نیروی کار برای خط جدید تولید در شرکت ذوب آهن اصفهان" در شبکه های اجتماعی منتشر شد که این شرکت به تعدادی نیروی کار جهت شرکت ذوب آهن اصفهان در خط تولیدی جدید در رشته های مختلف از مهندسی برق گرفته تا کارگر ساده نیازمند است.

پیرامون این آگهی نیز روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که شرکت ذوب آهن اصفهان هیچ آگهی استخدام جدیدی منتشر نکرده و آگهی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، جعلی و کذب است.

امیری با اشاره به اینکه این آگهی جعلی سال گذشته نیز در برخی شبکه های اجتماعی منتشر و روابط عمومی ذوب آهن آن را تکذیب کرده بود، گفت: بیشتر شماره های تلفنی که در ذیل آگهی مذکور عنوان شده در دسترس نیستند و مالک یکی از شماره تلفن ها نیز بدلیل تماس های زیاد و مزاحمتی که برای وی ایجاد شده، شاکی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار