صدور مجوز احداث 20 اقامتگاه بومگردی در روستای حسن رباط از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در حاشیه کمیسیون فنی سرمایه گذاری گردشگری از تصویب طرح احداث 20 اقامتگاه بومگردی در روستای حسن رباط از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

اصفهان امروز: مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در حاشیه کمیسیون فنی سرمایه گذاری گردشگری از تصویب طرح احداث 20 اقامتگاه بومگردی در روستای حسن رباط از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.
فریدون الله یاری در حاشیه کمیسیون فنی سرمایه گذاری گردشگری گفت: طرح ایجاد و احداث 20 اقامتگاه بومگردی در روستای حسب رباط تصویب شد.
وی تاکید کرد: پس از ارائه این طرح ها توسط فعالان گردشگری در بخش خصوصی به کمیسیون فنی سرمایه گذاری گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، با کلیه موارد مطرح شده در طرح ایجاد و احداث 20 اقامتگاه بومگردی و فقط در یک روستا و بصورت یکجا و همزمان موافقت گردید.
روستای هدف گردشگری حسن رباط از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی است که می تواند مقصد بسیار جذابی برای گردشگران باشد. همچنین در این روستای هدف گردشگری بمدت 3 سال متوالی جشنواره بزرگ گردشگری روستائی تحت عنوان جشنواره انگور روستای حسن رباط برگزار گردیده که این جشنواره با گستردگی زیاد هر ساله پذیرای مقامات استان و کشور و همچنین چندین هزار گردشگر بوده است، به گونه ائی که در 24 شهریور امسال، سومین جشنواره گردشگری این روستا باحضور استاندار اصفهان، مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان و با حضور بیش از 10 هزار گردشگر و دوستدار میراث فرهنگی برگزار گردید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار