بنگستون دو گل و یک پنالتی در سه بازی

طلسم ناکامی های ذوب آهن سرانجام با برد شیرین این تیم در تاشکند مقابل بنیادکار شکسته شد تا سال به خوشی برای این تیم به پایان برسد.

بنگستون دو گل و یک پنالتی در سه بازی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از هفته ها ناکامی در لیگ برتر همچنین لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن برای زنده نگه داشتن امیدهایش در راه صعود از مرحله گروهی به تاشکند سفر کرد تا مقابل بنیادکار به این طلسم پایان دهد. تیمی که همواره در این سال ها یک بازنده تمام عیار مقابل باشگاه اصفهانی بود و این بار هم نشان داد که از نظر روحی و روانی توان مقابله با ذوب آهن را ندارد.


مجتبی حسینی در حالی توانست شاگردانش را به اولین برد این فصل لیگ قهرمانان برساند که همچون دو بازی گذشته مهاجم هندوراسی به ستاره این تیم تبدیل شد و با هنرنمایی خود در خط حمله، مرد آهنین این تیم در آسیا لقب گرفت. جری بنگستون که در بازی با العین گل تساوی را زد و مقابل الاهلی هم با گرفتن یک پنالتی زمینه 10 نفره شدن حریف سعودی را فراهم کرد در تاشکند هم به روند بازی های خوب خود ادامه داد و با به ثمررساندن گل اول ذوب آهن نامش را به عنوان ارزشمندترین بازیکن اصفهانی ها در آسیا مطرح کرد.


جری بنگستون در مقطع آغازین فصل آمار ضعیفی از حیث گلزنی از خود به جای گذاشته بود در 2 هفته اخیر لیگ برتر و سه هفته آغازین دور گروهی لیگ قهرمانان در مجموع چهار گل زد تا جمع گل‌های خود در فصل جاری را به عدد هشت برساند و به رقیبی جدی برای کاپیتان‌های اول و سوم ذوب‌آهن بدل شود.


تا قبل از بازی با بنیادکار از هفته سوم لیگ قهرمانان مرتضی تبریزی بیشتر از سه ماه بود که موفق به گلزنی برای ذوب‌آهن نشده بود. با وجود این ناکامی نسبتاً طولانی‌ کاپیتان سوم ذوب‌آهن همچنان با 9 گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی عنوان بهترین گلزن فصل جاری این تیم را در اختیار داشت. با گلزنی به بنیادکار از روی نقطه پنالتی تبریزی جمع گل‌های خود را به عدد 11 رساند.


مهدی رجب‌زاده نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تبریزی است. کاپیتان اول ذوب‌آهن که هفت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده با گلی که در هفته دوم لیگ قهرمانان از روی نقطه پنالتی وارد دروازه الاهلی کرد 9 گله شده و به یک قدمی همبازی جوان‌تر خود رسیده بود.

عکس: علی خدایی







ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار