تعهدات و بدهی‌های گذشته باشگاه آینده‌سازان هیچ ارتباطی به سپاهان ندارد

مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان واکنش دست‌اندرکاران باشگاه سپاهان را در پی داشت.

مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان واکنش دست‌اندرکاران باشگاه سپاهان را در پی داشت.

به گزارش صدای سپاهان، مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان واکنش دست‌اندرکاران باشگاه سپاهان را در پی داشت. موحدی قرارداد باشگاه خود با سپاهان در مورد واگذاری تیم فوتبال بانوان را قرارداد ترکمنچای دانسته بود و به آن اعتراض داشت.

مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در واکنش به این اظهارنظرها گفت: این اظهارات مایه تأسف است، بهتر است مدیرعامل آینده‌سازان بداند که اگر باشگاه سپاهان درخواست امتیاز در فوتبال بانوان را انجام می‌داد، بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانست امتیاز بگیرد و بازیکنان تیم آینده سازان هم پس از انحلال به این تیم می آمدند. ضمن اینکه با توجه به این موضوع طبیعی است که بدهی های گذشته آینده سازان هیچ ارتباطی با باشگاه سپاهان نخواهد داشت.

تعهدات و بدهی‌های گذشته باشگاه آینده‌سازان هیچ ارتباطی به سپاهان ندارد

وی ادامه داد: این تیم با عنوان فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های فوتبال بانوان ایران حضور خواهد داشت و تعهدات قبلی و بدهی های باشگاه آینده سازان به ما مربوط نخواهد بود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان تاکید کرد: آقای موحدی بهتر است به جای این موضع گیری‌های سخیف، درخواست‌های مکرر خود از سپاهان و سایر نهادها مبنی بر اینکه مجموعه ای بیاید و تیم فوتبال بانوان را تحت پوشش بگیرد، فراموش نکند و بداند اگر طبق اخطار فدراسیون تا دیروز (پنجشنبه) سپاهان وارد عرصه نمی شد فاتحه این تیم خوانده می شد و فروپاشی تیم بانوان قهرمان ایران قطعی بود.

موحدی به مصاحبه‌های رگباری پایان دهد

وی در پایان گفت: بهتر است ایشان به مصاحبه های رگباری خود پایان دهد و به جای این مواضع ناامید کننده، قدردانی‌های لازم از مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان را داشته باشد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار