کشوری که ادعای قدرت می کند نباید با زبان ضعف سخن بگوید

وزیر کشور با اشاره به سخنان جمعه شب رییس جمهور آمریکا تصریح کرد این اتمام حجتی برای مردم ما و همه دنیاست که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وزیر کشور با اشاره به سخنان جمعه شب رییس جمهور آمریکا تصریح کرد این اتمام حجتی برای مردم ما و همه دنیاست که آمریکا قابل اعتماد نیست.

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران گفت: سخنان ترامپ نشان دهنده ضعفش بود، زیرا کشوری که ادعای قدرت می کند نباید با زبان ضعف سخن بگوید و این سخنان نشان داد که به تعهداتشان نسبت به اسناد بین المللی مانند برجام پایبند نیستند، این اتمام حجتی برای مردم ما و همه دنیاست که آمریکا قابل اعتماد نیست.


وی ادامه داد:زبان زور و بی ادبی زبان دیپلماسی نیست و حتما مردم دنیا درباره این سخنان رئیس جمهور آمریکا قضاوت خواهند کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در یک اقدام بین المللی که مورد تایید سازمان ملل بوده احقاق حق کرده ایم، و بروی حقمان هم ثابت قدم هستیم و در طول ٣٩ سال انقلاب با مقاومت، انسجام و وحدت و کار و تلاش و در مقطع فعلی با اجرا اقتصاد مقاومتی از جمله مولفه هایی هستند که می توانند موفقیت ما را تضمین کنند.

وی گفت:با حمایتی هم که کشورهای بزرگ دنیا از ایران و برجام داشتند نشان دادند که تصمیم آمریکا و ترامپ نابخردانه بوده و مورد تایید و قبول هیچکس نیست،یکبار دیگر حقانیت ملت ایران ثابت شد و ما با کار و تلاش، انسجام و مقاومت خودمان ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار