بریان انتخاب نخست مسافران است

رییس اتحادیه کباب و بریان اصفهان با اشاره به اینکه قیمت بریان در آستانه سال نو هیچ تغییری نمی‌کند، گفت: گروه‌های بازرسی متعددی بر نحوه عملکرد فروشگاه‌ها نظارت خواهند کرد چراکه بریان غذای سنتی اصفهان و انتخاب بسیاری از گردشگران است.

بریان انتخاب نخست مسافران است

احمدرضا اخوان ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص آخرین وضعیت قیمت‌گذاری کباب و بریان در اصفهان اظهار کرد: در سال پیش رو تغییری در قیمت بریان در آستانه نوروز نخواهیم داشت و قیمت این غذای سنتی اصفهان که گردشگران زیادی برای خوردن آن به اصفهان می‌آیند تغییری نخواهد داشت.

وی افزود: قیمت این غذا در اصفهان از 8 هزار تا 13 هزار تومان بسته به نوع مواد مصرفی و نوع خدمت ارائه شده و امکانات رفاهی مجموعه تغییر می‌کند.

رییس اتحادیه کباب و بریان اصفهان ادامه داد: در خصوص تخلفات محکم ظاهر شده‌ایم و با اداره بهداشت نیز هماهنگی کامل داریم، همچنین بازرسان اتحادیه در چهار نوبت سرکشی تمام اتفاقات را زیر نظر دارند.

اخوان ارجمند تصریح کرد: در خصوص بریان و برند آن کارهای فرهنگی بسیاری شده و تقریبا تعداد زیادی از مردم با این غذا آشنا هستند. ورودی‌های شهر نیز با تبلیغات برخی برندهای معروف این غذا در اصفهان تبلیغ شده و به همین دلیل بریان یکی از اولین انتخاب‌های مسافران ورودی به اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: همه در تلاش هستیم تا مسافران نوروزی بهترین سفر خود را در اصفهان تجربه کنند و با غذای سنتی اصفهان سعی داریم که هم معرف خوبی باشیم و هم کام آنها را شیرین کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار