همان رتبه با یک دنیا تفاوت

سبزپوشان اصفهانی اگرچه امسال را هم مثل پارسال با رتبه چهارمی به پایان می‌برند اما برخلاف سال 95 نوروز 96 را با امید به قهرمانی آغاز نمی‌کنند.

همان رتبه با یک دنیا تفاوت

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن با وجود توقف خانگی برابر نفت تهران جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کرد تا با دورنمایی آسیایی به استقبال تعطیلات نوروز برود. تیم اصفهانی البته این اتفاق را مرهون رقبای تعقیب‌کننده‌اش است که در بیست و چهارمین هفته از لیگ برتر هماهنگ با یکدیگر امتیاز از دست دادند.
جالب آنکه ذوب‌آهن سال گذشته را هم با ایستادن بر پله چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر به پایان رسانده بود. اما چهارمی ذوب‌آهن در سال 94 با چهارمی این تیم در سال 95 یک تفاوت اساسی داشت و آنکه اینکه پارسال عقب‌ماندگی امتیازی تیم اصفهانی نسبت به سه تیم اول جدول هنوز به میزان جبران‌ناپذیری نرسیده بود به گونه‌ای که ذوب‌آهن در آن مقطع جدای از آنکه شانس جدی کسب سهمیه آسیایی به حساب می‌آمد که حتی از قهرمانی هم کاملاً ناامید نشده بود زیرا هفت هفته مانده به پایان مسابقات لیگ پانزدهم تنها پنج امتیاز با صدرنشین وقت لیگ فاصله داشت اما امسال نه تنها هیچ امیدی به قهرمانی ندارد که حتی رسیدن به پله سوم هم هدف چندان در دسترسی برای این تیم به نظر نمی‌رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار