وضعیت نامطلوب در 50 درصد واحدهاي صنعتي شاهین‌شهر و میمه

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: در شهرستان‌های شاهین‌شهر و ميمه و برخوار حدود 50 درصد واحدهاي داير شده صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل هستند و بیش از 30 درصد فعال اند.

سویا رضایی- اصفهان امروز: نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: در شهرستان‌های شاهین‌شهر و ميمه و برخوار حدود 50 درصد واحدهاي داير شده صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل هستند و بیش از 30 درصد فعال اند. حسینعلی حاجی دلیگانی درباره آزادراه شرق اصفهان كه فوايد زیست‌محیطی به دنبال دارد و باعث كاهش بار ترافيكي می‌شود اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم برای استان اصفهان و شهرستان دولت‌آباد و برخوار، آزادراه شرق اصفهان است و قول داده‌شده تا پایان امسال بخش نخست آن تا تقاطع جاده اردستان راه‌اندازی شود که نیاز است برای پیشرفت بخش دوم نيز تمهیداتی پیش‌بینی شود. وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت برخی جاده‌ها و پل‌ها در شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با بررسی‌های میدانی صورت گرفته درمجموع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده است و برای پیگیری و رفع آنها نامه‌نگاری‌هایی انجام‌شده که پل شهدای گرگاب هم از همین موارد به شمار می‌آید.

آوردن آب به قسمت مركزي كشور

حاجی دلیگانی درباره حق‌آبه کشاورزان بیان داشت: حق‌آبه کشاورزان اصفهانی به‌ویژه دشت برخوار از زاینده‌رود با اسناد جدیدی كه به تازگی در این ‏زمینه به‌دست‌آمده است از گذشته وجود داشته است و با همه نیاز امروز اصفهان به آب متأسفانه هم تونل سوم کوهرنگ و هم سد آن متوقف است و پروژه بهشت‌آباد نیز تعطیل‌شده و اولین سؤال ما در مجلس از وزیر نیرو هم در همین زمینه خواهد بود، همچنين ما به فكر ایده‌های جديد براي آوردن آب به قسمت مركزي كشور هستيم. وی با اظهار تأسف در رابطه با واحدهای صنعتی یادآور شد: در شهرستان‌های شاهین‌شهر و ميمه و برخوار حدود 50 درصد واحدهاي داير شده صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل هستند و بیش از 30 درصد فعال اند.

گلایه از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس بیمارستان گلدیس

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنين در خصوص مشکلات بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر که موجب نارضایتی شهروندان و مراجعه‌کنندگان آن است بيان كرد: ما از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس بیمارستان گله‌مند ‏هستیم که آنچه را كه تصميم گرفته بوديم را تغییر داده‌اند، درحالی‌که تاکنون بیش از ۱۰میلیارد تومان اعتبار جداگانه از بودجه جاری برای این بیمارستان جذب‌شده که بر اين اساس مسئولان نيز بايد در اجرا، عملکرد بهتری داشته باشند. وي افزود: بیمارستان میمه هم با چنین مشکلاتی مواجه است و بعضی امکانات برای این بیمارستان ‏در نظر گرفته‌شده اما به دلیل دوره استفاده و تأخیر، این امکانات به شهرهای دیگر منتقل شد همچنین مصوب‌هایی در کمیسیون ‏برنامه‌وبودجه برای تأسیس کلینیک درمانی در مرکز شهرستان برخوار دولت‌آباد پیش‌بینی‌شده است.‏

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار