آغاز تمرینات تیم فوتبال بانوان سپاهان از امروز

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان به سپاهان پیوستند و تمرینات این تیم از عصر امروز آغاز می‌شود.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان به سپاهان پیوستند و تمرینات این تیم از عصر امروز آغاز می‌شود.

اسماعیل پناهنده در گفتگو با ایمنا در مورد عقد قرارداد با بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال آینده‌سازان، اظهار کرد: دقایقی پیش جلسه‌ای با بازیکنان و مربی تیم فوتبال آینده‌سازان در باشگاه سپاهان برگزار شد و بازیکنان در حال امضای قرارداد خود با سپاهان هستند.

وی ادامه داد: سمیه شهبازی به‌عنوان سرمربی و لیلا نیکخواه به‌عنوان سرپرست در تیم فوتبال بانوان سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهند داشت.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان بیان کرد: تیم تمرینات خود را از ساعت ۱۶ عصر امروز در باغ فردوس آغاز می‌کند.

بودجه مشخصی برای تیم پیش‌بینی شده است

پناهنده در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان مشکلی با شرایط قراردادشان داشتند یا خیر، بیان کرد: یکی، دو نفر از آن‌ها کمی به مبلغ قرارداد اعتراض داشتند که با آنها صحبت کردیم. به هر حال بودجه مشخصی برای این تیم پیش‌بینی شده است و از این بازیکنان درخواست کردیم صبور باشند چراکه با ورود باشگاه سپاهان مطمئناً بازیکنان ضرر نمی‌کنند و آینده خوبی پیش‌رو خواهند داشت.

وی اضافه کرد: به بازیکنان گفته‌ایم باشگاه سپاهان تیمداری نمی‌کند بلکه باشگاه‌داری می‌کند و تازه اول کار هستیم و مسلماً آمدن به سپاهان به نفع آن‌ها است.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: همانطور که می‌دانید موضوع باشگاه آینده‌سازان و همکاری آن‌ها با باشگاه سپاهان کاملاً منتفی شد. باشگاه سپاهان مستقلاً برای تیمداری در لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرده است و از امتیاز خودمان استفاده کرده‌ایم و سعید موحدی مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن نجف‌آباد دیگر نقشی در تیم فوتبال بانوان سپاهان ندارد.

برگزاری دربی فوتبال بانوان اصفهان در صفاییه

پناهنده خاطرنشان کرد: سپاهان در اولین هفته از لیگ برتر میزبان تیم ذوب آهن است و دربی اصفهان در زمین چمن مجموعه ورزشی صفاییه برگزار می‌شود.

وی در مورد جذب سایر بازیکنان، گفت: افسانه اقبال از تیم شهرداری بم، یک نفر از تیم فصل گذشته فوتسال سپاهان و یکی، دو نفر از بازیکنان تیم جوانان اصفهان قرار است به ترکیب تیم اضافه شوند.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان در مورد هدف‌گذاری تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان، اشاره کرد: با وجود اینکه تنها چهار روز به برگزاری اولین دیدار از لیگ برتر باقی‌ نمانده و ترکیب تیم کامل نشده و تمرینات شروع نشده است اما امیدوار هستیم تیم روند رو به رشدی داشته باشد و نتیجه بگیریم. به هرحال بازیکنانی را در اختیار گرفته‌ایم که فصل گذشته توانستند نتیجه خوبی در لیگ برتر بگیرند و قهرمان این رقابت‌ها شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار