سارق 3 میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از شناسايي و دستگیری يک سارق حرفه‌ای منزل و كشف 3 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از شناسايي و دستگیری يک سارق حرفه‌ای منزل و كشف 3 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش فارس ، ستار خسروی اظهار داشت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر سرقت از منازل در غرب شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری تحقیقات سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد فرار به سمت یکی از استان‌های همجوار را داشت او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: متهم در بازجوئی‌های پلیس به سرقت 3 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق اموال مسروقه بسیار زیادی شامل طلا، نقره، ال سی دی، لپ تاپ، دوربین عکاسی، پرینتر، اسکنر، ساعت، لوازم برقی، اسناد و مدارک و دیگر لوازم منزل کشف شد.

خسروی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مالباختگان و اموال آن‌ها شناسایی شدند که اموال پس از طی مراحل قانونی به مالکانشان بازگردانده می‌شود.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید، در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید، در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان‌ها حس

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار