مهار آتش در منزل مسکونی خیابان زینبیه

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت:حریق منزل مسکونی واقع در خیابان زینبیه مصدومیت و سوختگی سطحی مالک آن را به همراه داشت.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت:حریق منزل مسکونی واقع در خیابان زینبیه مصدومیت و سوختگی سطحی مالک آن را به همراه داشت.

محمد شریعتی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اصفهان در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد:حادثه آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان زینبیه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه‌های هم‌جوار ۱۹ و ۷ به همراه افسر کشیک وقت اعلام شد که ماموران آتشنشانی با خودروهای تخصصی و هماهنگی با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی عوامل اورژانس، برق، انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه جریان برق و گاز را قطع کردند، افزود: ماموارن آتشنشانی از دو جبهه وارد عمل شده و گروهی به نجات مصدومین گرفتار در آتش و گروهی از گسترش حریق به منازل همجوار جلوگیری کردند.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان در کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند، گفت؛ آتش‌نشانان حریق را در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش کردند و همچنین ناجیان آتش‌نشان در زمان پاک‌سازی محل حریق چندین سیلندر را از محل حادثه خارج کرده که انفجار آن‌ها در زمان حریق می‌توانست فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر ببار آورد.

شریعتی در پایان با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تحت بررسی است، گفت؛ نیروهای عملیاتی مالک منزل مسکونی را که دچار سوختگی سطحی شده بود برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار