آمادگي مجمع نمايندگان استان را براي همكاري در رفع معضلات محیط‌زیست اصفهان

دكتر سيد رحمان دانيالي مديركل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با ابوالفضل ابوترابي نماينده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تيران و كرون در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد. در اين نشست مباحث اولویت‌دار و مهم زیست‌محیطی استان شامل معضلات ناشي از كمبود منابع آب، آلودگي هوا و موانع ايجاد اشتغال سبز موردبررسی قرار گرفت.

اصفهان امروز: دكتر سيد رحمان دانيالي مديركل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با ابوالفضل ابوترابي نماينده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تيران و كرون در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد. در اين نشست مباحث اولویت‌دار و مهم زیست‌محیطی استان شامل معضلات ناشي از كمبود منابع آب، آلودگي هوا و موانع ايجاد اشتغال سبز موردبررسی قرار گرفت.

رفع معضلات پيچيده محیط‌زیست اصفهان

نماينده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تيران و كرون در مجلس شوراي اسلامي ضمن تبريك انتصاب دكتر دانيالي به سمت مديريت كل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با توجه به سوابق درخشان علمي و مديريتي وي در استان قم و شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، تيران و كرون و پارك ملي و پناهگاه حیات‌وحش قميشلو در استان اصفهان اين انتصاب را هوشمندانه و مناسب استان عنوان كرد. ابوترابي بابیان اولویت‌های کشور شامل: بحران آب، آلودگي هواي کلان‌شهرها، اقتصاد و اشتغال، بر ارتباط اين اولویت‌ها با محیط‌زیست تأکید و آمادگي مجمع نمايندگان استان را براي همكاري در رفع معضلات پيچيده محیط‌زیست اصفهان اعلام كرد. وي با اشاره به ظرفیت‌های گسترده طبیعت‌گردی در اصفهان خواستار بهره‌گیری مناسب از امکانات تحت مديريت حفاظت محیط‌زیست استان در ايجاد اشتغال سبز از طريق طبیعت‌گردی شد.

محیط‌زیست اساسی‌ترین مطالبه مردم

مديركل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان نيز در اين ديدار گفت: اين اداره كل با پشتوانه مردمي و قانوني براي تحقق اهداف محيط زيستي بر اساس سیاست‌های زیست‌محیطی نظام، ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم در اين زمينه از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمی‌کند. وي از پيگيري احياي درياچه نمك در استان قم به‌عنوان يك تجربه مشاركتي بين بخشي و مردمي موفق مديريتي خود یادکرد و شرايط استان اصفهان را با توجه به وجود دانشگاهيان متخصص؛ سازمان‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی توانمند، فعالان رسانه‌ای قوي و زمينه همكاري بسيار مساعد بين بخشي و فرا بخشی براي اجراي برنامه‌های این‌چنین بسيار مناسب دانست. دكتر دانيالي در پايان اظهار داشت: در شرايطي كه محیط‌زیست يكي از اولویت‌های مهم دولت و ازجمله اساسی‌ترین مطالبات مردمي به شمار می‌آید. زمينه مناسبي براي مديريت معضلات موجود و بهبود وضعيت محیط‌زیست پيش روداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار