افزایش ساعات فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز 1396

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از افزایش ساعات فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان همزمان با نوروز 1396 خبر داد.

افزایش ساعات فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز 1396

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون اله یاری با اعلام این مطلب افزود: همزمان با فرا رسیدن نوروز 1396 ، بیش از 300 مجموعه تاریخی و گردشگری در 24 شهرستان استان اصفهان آماده خدمات رسانی به گردشگران می باشند.
اله یاری تصریح کرد: بیش از 350 راهنما و مراقب تاریخی، امسال در این مجموعه های تاریخی به گردشگران خدمات رسانی می کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در زمینه ساعات فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان تاکید کرد: امسال و جهت رفاه حال گردشگران، فعالیت بناهای شاخص استان اصفهان، همچون مجموعه جهانی کاخ موزه چهلستون تا ساعت 22 افزایش یافته است، همچنین سایر بناهای تاریخی استان اصفهان نیز تا ساعت 21 به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اله یاری همچنین به ساعات کار مساجد تاریخی استان نیز اشاره کرد و افزود: ساعات کار مساجد تاریخی استان نیز افزایش یافته است، بگونه ائی که ساعات کار این مجموعه های ارزشمند تاریخی - مذهبی در نوروز امسال تا ساعت 19 افزایش یافته و پس از آن فریضه معنوی نماز با حضور گردشگران در این مکانهای مقدس برگزار خواهد شد.
او همچنین اظهار داشت : امسال هیچگونه افزایش در اخذ ورودی برای بناهای تاریخی صورت نپذیرفته و گردشگران مطابق با تعرفه های مصوب هیئت دولت در سال 1395 از بناهای تاریخی بازدید خواهند کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار