افتتاح ۱۵ خانه ورزش روستایی در اصفهان

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای راه‌اندازی خانه‌های ورزش صورت گرفته که در همین راستا ۱۵ خانه ورزش در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای راه‌اندازی خانه‌های ورزش صورت گرفته که در همین راستا ۱۵ خانه ورزش در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود.
مهدی اسدی در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های این هیئت در 6 ماهه دوم سال اظهار داشت: در برنامه‌های هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی برنامه‌ریزی‌هایی در راستای راه‌اندازی خانه‌های ورزش صورت گرفته که در همین راستا 15 خانه ورزش در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود.
وی با بیان این‌که نهمین المپیاد روستاییان در بخش آقایان و بانوان در اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی "انجمن برای تونیک" که در دسته بازی‌های بومی و محلی قرار دارد در برنامه هیئت قرار دارد که در این راستا رشته ایروبیک را راه‌اندازی کرده و در تلاش ترویج این رشته هستیم و در کنار آن انجمن‌هایی نیز در شهرستان‌ها در کنار بحث آموزش راه‌اندازی شده است.
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان بیان کرد: جشنواره ورزش روستا نیز به بهترین نحو ممکن با کمک نهاد ریاست جمهوری، فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اداراه ها و ارگان‌های شهرستان میمه و شاهین شهر برگزار شد، استان اصفهان نیز در قالب 2 تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: ورزشکاران در 13 رشته ورزشی در این جشنواره به رقابت پرداختند و مراسم افتتاحیه این جشنواره نیز با استقبال 12 هزار نفری در شهرستان شاهین شهر برگزار شد.
اسدی شرایط آمادگی بازیکنان اصفهانی را مناسب ارزیابی و عنوان کرد: در مسابقات اخیر رتبه سوم کشوری را کسب کرده و در تلاش هستیم سال آینده المپیاد ملی روستا و عشایر را به میزبانی اصفهان برگزار کنیم.
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان درباره وضعیت مالی این هیئت گفت: اوضاع مالی هیئت بستگی به شرایط خودمان دارد، تلاشمان جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه و ترویج ورزش‌های بومی محلی است، تقریبا تمامی ارگان‌ها برای کمک به ما دریغ نمی‌کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از این هیئت حمایت می‌کنند.
وی افزود: اداره ورزش و جوانان کمک مالی چشمگیری در اختیار ما قرار نداده و از سوی فدراسیون نیز تاکنون کمکی به ما نشده است، درآمد سالانه ورزشگاه پیروزی برای ورزش روستاها کنار گذاشته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار