مرزهای چزابه و شلمچه برای عبور زائران اصفهانی در نظر گرفته شده است

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیروی‌های پلیس برای خدمت رسانی به زائران مراسم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و صدور گذرنامه خبر داد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیروی‌های پلیس برای خدمت رسانی به زائران مراسم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و صدور گذرنامه خبر داد.
به گزارش تسنیم ، سرهنگ محمد حسن جهانگیری با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به اینکه هر ساله مشتاقان بسیار زیادی برای شرکت در مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عازم عتبات عالیات می‌شوند، ماموران ادراه مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان آماده خدمت رسانی به این عزیزان و صدور گذرنامه است.
وی افزود: چنانچه از تاریخ اعتبار گذرنامه افراد کمتر از 6 ماه باقی مانده برای اخذ گذرنامه جدید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با اشاره به اینکه هر چه به ایام اربعین نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا برای اخذ گذرنامه بیشتر می‌شود، بیان کرد: افرادی که قصد اخذ گذرنامه دارند هر چه زودتر اقدام کنند.
وی افزود: همچنین متقاضیان برای اخذ ویزای معتبر به آ‍ژانس‌ها و دفاتر خدمات زیارتی معتبر مراجعه و پس از تحویل گذرنامه ویزای خود را دریافت کنند.
جهانگیری از استقرار کنسول‌گری عراق در شهر اصفهان خبر داد و گفت: ویزا در کمتر از 3 روز برای همه زائران آماده می‌شود.
وی اظهار داشت: مرزهای چزابه و شلمچه برای عبور زائران اصفهانی در نظر گرفته شده و از عموم زائران تقاضا می‌شود از مراجعه به دیگر مرزها خودداری کنند.
رئیس اداره گذرنامه پلیس اصفهان از عموم زائران خواست، قبل، حین و بعد از سفر توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و از اعتماد به افراد ناشناس که با گرفتن مبالغی ادعای صدور روادید عراق را می‌کنند خودداری کنند؛ مدارک آنها جعلی و غیرقانونی است، هنگام خروج از کشور و ورود به کشور حتما گذرنامه خود را ممهور به مهرهای مربوطه کنند، به هیچ وجه از گذرنامه افراد غیر استفاده نکنند که جرم محسوب شده و با عامل آن برخورد قانونی می‌شود.
وی افزود: زائران زمان بازگشت خود را به ایام و ساعات پایانی اربعین موکول نکنند، با ماموران کنترل مرزی همکاری و تعامل داشته و از تجمع و ازدحام در مرزها خودداری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار