آغاز به کار کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان اصفهان

دبیر کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان پس از برنامه‌ریزی‌هایی که ظرف 15 روز گذشته انجام شد، نخستین نشست خود را با نخبگان شهر اصفهان برگزار کرد.

آغاز به کار کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان اصفهان

مجتبی کرباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری نخستین نشست کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان خبر داد و اظهارک رد: کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان پس از برنامه‌ریزی‌هایی که ظرف 15 روز گذشته انجام شد، نخستین نشست خود را با نخبگان شهر اصفهان برگزار کرد.

وی افزود: ضمن تعامل با چهره‌های تأثیرگذار در نیروهای ارزشی به دنبال آن هستیم که از تمامی ظرفیت‌های موجود نیروهای مؤمن به انقلاب استفاده کنیم تا نه تنها برای انتخابات ریاست جمهوری در پیش رو بلکه برای همه اموراتی که به انقلاب و مردم مربوط می‌شود، تلاش کنیم.

دبیر کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: باید از پتانسیل نهفته در اردوگاه انقلاب استفاده کرده و با برنامه‌ریزی مناسب مابقی کمیته‌ها و نیروهای مرتبط با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: دومین نشست کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان به دلیل کم بودن فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، طی دو روز آینده تشکیل خواهد شد.

کرباسی عنوان داشت: همچنین رایزنی‌ها با عناصر و تشکل‌های همفکر صورت می‌گیرد که به اقتضای شرایط استان اصفهان، برنامه‌های هر شهرستان طبقه‌بندی شده و در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

*فقط از لیست مشترک شورای شهر و نامزد واحد برای مجلس حمایت می‌کنیم

وی در رابطه با نشست اخیر مجمع اصولگرایان استان نیز خاطرنشان کرد: مجمع اصولگرایان همانند بسیاری از مجموعه‌های دیگر ارزشی چه در انتخابات شوراها و چه در انتخاب تک‌نماینده مجلس قطعاً اقداماتی را انجام داده است.

دبیر کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: یک‌پارچگی همه مجموعه‌های انقلابی و ارزشی به صلاح‌ترین شیوه است چراکه برای پیشبرد امور انقلاب و خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم باید به دنبال راهکاری برای به دست آمدن یک لیست برای انتخابات شورای شهر و یک کاندیدای مشترک برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس بود.

وی بیان کرد: در صورتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حرکت مجمع اصولگرایان را تائید و حمایت خواهد کرد که به دنبال معرفی کاندیداهایی واحد و مشترک برای انتخابات پیش رو باشند ولی در غیر این صورت کار را برای خود دشوار کرده و طبیعتاً نباید انتظار حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار