صدور یک میلیون و 700هزار کارت هوشمند ملی برای اصفهانی ها

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون در سطح استان حدود یک میلیون و 700هزار قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده که از این تعداد یک میلیون و 500هزار آن تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون در سطح استان حدود یک میلیون و 700هزار قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده که از این تعداد یک میلیون و 500هزار آن تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش فارس، حسین غفرانی‌کجانی در حاشیه سمینار مدیران و رؤسای ادارات ثبت احوال استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سمینار یک روزه با حضور 70 نفر از مدیران و رؤسای ادارات ثبت احوال استان اصفهان با محوریت کارت هوشمند ملی در شهر نایین برگزار شد و عملکرد ادارات استان در حوزه کارت هوشمند ملی و سیاست‌های آینده سازمان در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 4 میلیون قطعه کارت هوشمند ملی در استان صادر شود، افزود: تاکنون در سطح استان اصفهان حدود یک میلیون و 700 هزار قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده که از این تعداد یک میلیون و 500 هزار آن تحویل متقاضیان شده است.

غفرانی تصریح کرد: کارت هوشمند ملی بهترین فرصت برای دریافت خدمات نوین و بروز است و مردم در آینده می‌توانند به راحتی خدمات مختلف الکترونیک را دریافت کرده و راه برقراری ارتباط با دولت الکترونیک و دریافت خدمات اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به این که تا پایان امسال فرصت دریافت کارت هوشمند ملی است، گفت: به کلیه مردم عزیز و شریف استان توصیه می‌کنم کسانی که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند از فرصت‌های ایجاد شده در دفاتر پست، پیشخوان و دفاتر ثبت احوال استفاده کرده و در حال حاضر که این دفاتر وضعیت آرام و خلوتی دارند، نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند و کار خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان ادامه داد: درنظر است پس از پایان مهلت تعیین شده، کارت‌های قدیمی فاقد اعتبار شده و در آینده قطعا دستگاه‌های دولتی و سایر ارگان‌ها، مستلزم استفاده از کارت هوشمند ملی خواهند بود.

وی به راه اندازی ایستگاه‌های سیار برای سهولت کار مردم اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های سیار ما اکثرا در مناطقی که امکان مراجعه فیزیکی و حضوری ندارند، به ارائه خدمات می‌پردازند و در نظر است به زودی در مراکز درمانی و نظامی نیز این ایستگاه‌های سیار دایر شود.

به گزارش فارس، در پایان این همایش «محمد علی پوربافرانی» به عنوان رئیس جدید اداره ثبت احوال شهرستان نایین معرفی و از زحمات «داوود یادگارنیا» تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار