آذری: ذوب‌آهن نباید اینگونه شکست بخورد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: از شکست مقابل پارس جنوبی ناراحتم اما این باخت درس مهمی به ما داد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: از شکست مقابل پارس جنوبی ناراحتم اما این باخت درس مهمی به ما داد.

سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست 3 بر صفر مقابل پارس‌جنوبی در اصفهان اظهار داشت: ذوب‌آهن نباید اینگونه شکست بخورد اما فوتبال برد و باخت دارد و من هم از این باخت ناراحتم اما دیروز بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و چند موقعیت گلزنی داشتیم که 2-3 مورد محسن فروزان خوب توپ را کنترل کرد و در یکی دو مورد هم با بدشانسی توپ‌هایمان گل نشد. به هر حال این شکست تجربه خوبی برای تیم ذوب‌آهن است. اینکه حریف جانانه بازی کرد و به پیروزی رسید و مستحق این برد هم بود. من هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. قلعه‌نویی هم مرد روزهای سخت است. در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما مهم این است که از بردها مغرور نشویم و از باخت‌ها ناامید. این شکست درس خوبی برای ذوب‌آهن بود.

وی تصریح کرد: پارس جنوبی جانانه جنگید. از اسم ذوب‌آهن نترسید و توانست به پیروزی برسد. آنها درس مهمی به ما یاد دادند. اینکه برای پیروزی و موفقیت باید محکم‌تر بجنگیم و تلاش کنیم و سخت‌کوش باشیم. از هواداران باشگاه ذوب‌آهن که به ورزشگاه آمدند و تیم شان را تشویق کردند تشکر می‌کنم. آنها هواداران واقعی ذوب‌آهن بودند. البته برخی هم بودند که به دنبال منافع تیم نیستند و اهداف خودشان را دنبال می‌کنند.

آذری در مورد شعار علیه امیر قلعه‌نویی گفت: یکی از لیدرهای باشگاه به دلیل اینکه از یکی از بازیکنان نوجوان و بزرگسال ما اخاذی کرده بود شناسایی و از باشگاه اخراج شده است. این مسئله را ما روز چهارشنبه به او اعلام کرده بودیم. این شعارها نیز از سوی همان فرد ساماندهی شده بود. من همواره حضور هواداران در ورزشگاه را برای تقویت تیم تعیین کننده و مؤثر می‌دانم اما اجازه چنین رفتارهایی را نمی‌دهم و تحت تاثیر این شرایط قرار نمی‌گیرم. حرف‌های منطقی راگوش می‌کنم اما اینکه بخواهند با چنین روش‌هایی ما را تحت تاثیر قرار دهند، را نمی‌پذیرم. این فرد هم که اخراج شده روز چهارشنبه اخراجش را به او اعلام کرده بودیم. اینکه بخواهند در ورزشگاه اسم افرادی را فریاد بزنند که باشگاه ذوب‌آهن را نابوده کرده‌اند و هنوز هم در محاکم قضایی پرونده دارند پسندیده نیست. ما روزهای سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه دوباره هیأت مدیره به او اعتماد کرده و همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت خواهد داشت، اظهار داشت: ابتدا باید از مهندس احمد صادقی مدیرعامل محترم کارخانه که به من اعتماد کردند و همچنین اعضای محترم هیأت مدیره تشکر کنم. از جناب طیب‌نیا، شهنازی، دشتیانه، برشان و جمشیدی هم تشکر می‌کنم. به دو عضو جدید هم در هیأت مدیره خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم منشا اثر باشند. هیأت مدیره با ترکیب خوبی که دارد قطعا می‌تواند باشگاه را به روزهای بهتری برساند. زنده بادها و مرده بادها همگی فراموش می‌شوند زیرا پسوند باد دارند.

وی افزود: با شناختی هم که از امیر قلعه‌نویی دارم می‌دانم او مرد روزهای سخت است و می‌تواند در تیم تاثیرگذار باشد. او مربی‌ای است که روش و سبک مربیگری و رهبری‌اش با مربیان قبلی ما تفاوت دارد و بازیکنان تا با این شرایط آشنا شوند به زمان نیاز دارند. برخی از فراز و نشیب‌های تیم به همین دلیل است.

وی در مورد اینکه همچنان از امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی حمایت می‌کند، گفت: بله در ترکیب جدول هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. این جدول دچار تغییرات زیادی خواهد شد. استراتژی امیر قلعه‌نویی با مربیان سابق ما تفاوت دارند. البته 2-3 بازیکن تیم در حد خودشان نبودند و در این چند بازی انتظار بیشتری از آنها داشتیم. آنها باید بدانند که به باشگاه تعهد دارند و رقم‌های قرارداد خوبی هم با باشگاه امضا کرده‌اند. مطمئن باشید ذوب‌آهن به شرایط خوب گذشته‌اش برمی‌گردد.

وی در مورد اینکه بازیکان به خاطر باخت مقابل پارس جنوبی جریمه می‌شوند یا نه، اظهار داشت: همه چیز در قرارداد بازیکنان مشخص و معین است و اینگونه نیست که ما بخواهیم با یک باخت بازیکنان را جریمه کنیم. همه چیز طبق جداول مشخص در باشگاه ذوب‌آهن انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار