10 درصد جایزه خوش‌حسابی برای شهروندان خوش‌حساب شهرضایی

شهروندان محترم شهرضایی با پرداخت به‌موقع عوارض سالیانه می‌توانند علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی 15 آذرماه و تقسیط بدهی‌ها به هر میزان که باشد از 10% تخفیف خوش‌حسابی برخوردار شوند.

اصفهان امروز: شهروندان محترم شهرضایی با پرداخت به‌موقع عوارض سالیانه می‌توانند علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی 15 آذرماه و تقسیط بدهی‌ها به هر میزان که باشد از 10% تخفیف خوش‌حسابی برخوردار شوند.

بر این اساس همه مالکان واحدهای مسکونی و تجاری شهرضا تا 14 آذرماه سال جاری فرصت خواهند داشت عوارض نوسازی را بدون محاسبه جرائم دیرکرد پرداخت نماید، ولی پس از اتمام زمان تعیین‌شده جرائم تأخیر اعمال خواهد شد. جرائم تأخیر در پرداخت عوارض سالیانه شامل قطع انشعاب بـرق و گاز محـل سکونت و همچنین جریمه 9 درصدی برای هرسال طبق ماده 12 قانون نوسازی و عمران شهری خواهد بود.

گفته می شود نظر به اینکه طبق قانون، همه املاک واقع در سطح شهر مشمول پرداخت عوارض نوسازی هست، فرصت تعیین‌شده برای تسویه‌حساب عوارض نوسازی مربوط به سال‌های گذشته یک فرصت استثنایی برای مالکان واحدهای مسکونی و تجاری است تا نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نموده و علاوه بر مشارکت در عمران و آبادانی شهر، از تسهیلات در نظر گرفته‌شده که شامل 10% تخفیف خوش‌حسابی، تقسیط بدهی تا 5 قسط به هر میزان که باشد و شرکت در قرعه‌کشی 15 آذرماه سال جاری هم‌زمان با میلاد نبی اکرم (ص) برخوردار شوند.

مدیر روابط عمومی شهرداری، پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی را از تکالیف شهروندی خواند و از رسانه‌ها و ارباب جراید خواست بافرهنگ سازی و تشویق، شهروندان را نسبت به پرداخت حقوق قانونی ترغیب نمایند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار