ترامپ: اگر توییتر نبود شاید در انتخابات پیروز نمی‌شدم

رئیس جمهور آمریکا از استفاده مرتب خود از شبکه‌های اجتماعی به خصوص توییتر دفاع کرد.

رئیس جمهور آمریکا از استفاده مرتب خود از شبکه‌های اجتماعی به خصوص توییتر دفاع کرد.
به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از استفاده مرتب و منظم خود از شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر دفاع و اعلام کرده است که بدون توییتر شاید در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی نمی رسیده است.
ترامپ امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز تاکید کرد: می توانم با صحبت کردن مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر، پوشش غیر واقعی رویدادها توسط رسانه های خبری را کنار بگذارم.
وی در ادامه تصریح کرد: می توانم مانند یک ماشین تحریر توییت کنم. وقتی مطلبی را توییت می کنم، شما می توانید به سرعت آن را بر روی صفحه نمایش خود داشته باشید. شک دارم که اگر شبکه های احتماعی وجود نداشت، من الان اینجا بودم، باید با شما صادق باشم.
ترامپ حساب های کاربری خود در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام را یک پلتفرم عظیم ارزیابی کرد و گفت: زمانی که کسی چیزی درباره من می گوید، می توانم به سرعت نسبت به آن مطلع شوم. از روش دیگر، من هرگز نخواهم توانست از این مطالب به سرعت مطلع شوم.
رهبران جمهوریخواه بارها از ترامپ خواسته اند تا از توییت کردن خودداری کرده یا تعداد توییت ها را کاهش دهد. ترامپ نیز اذعان کرده است که برخی دوستانش از او خواسته اند تا از شبکه های اجتماعی استفاده نکند.
ترامپ معمولا از شبکه های احتماعی به خصوص توییتر برای حمله به رسانه های خبری و مخالفانش استفاده می کند. به عنوان مثال، ترامپ در ماه مارس بدون ارائه سند و مدرک اعلام کرد که باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا دستور شنود از برج ترامپ در نیویورک را صادر کرده است، ادعایی که از سوی اوباما رد شده است.
در ماه سپتامبر بود که اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکا اعلام کردند که هیچ سند و مدرکی درباره شنود از برج ترامپ وجود ندارد.
ترامپ در توییت هایی به شدت از باب کورکر سناتور ارشد انتقاد کرد و این اقدام موجب شد تا کورکر با توییتی پاسخ ترامپ را بدهد: این مایه شرمساری کاخ سفید است که به یک مرکز نگهداری روزانه بزرگسالان تبدیل شده است. ظاهرا یک نفر امروز در شیفت خود حاضر نشده است.
جان کیلی رئیس کارکنان کاخ سفید گفته است که برخی ها از من به خاطر ناکامی در کنترل توییت های ترامپ انتقاد می کنند. من برای این شغل انتخاب نشده ام تا چیزی را کنترل کنم، بلکه جریان اطلاعات به رئیس جمهورمان را در اختیار دارم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار