پذیرش روزانه ۵ نفر در خانه امن غیر دولتی اصفهان

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: به صورت میانگین روزانه پنج نفر در خانه امن غیر دولتی اصفهان پذیرش می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: به صورت میانگین روزانه پنج نفر در خانه امن غیر دولتی اصفهان پذیرش می‌شود.
مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه سال گذشته و با همکاری بخش غیر دولتی مرکز امین برای زنان خشونت دیده در اصفهان دایر شده است، اظهار داشت: در این مرکز زنان در معرض خشونت یا از خانه رانده شده، پذیرش و زیر پوشش خدمات تخصصی قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این مرکز زنان خشونت دیده به صورت موقت در مرکزی با عنوان مرکز مداخله، نگهداری و حمایت می‌شدند، تصریح کرد: با راه اندازی مرکز خانه امن، این زنان علاوه بر دریافت خدمات تخصصی تا زمانی که فضای خانه برای آنها امن شود می‌توانند در این مرکز اقامت داشته باشند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: در خانه امن علاوه بر نگهداری زنان خشونت دیده خدمات سرپایی از جمله خدمات مددکاری اجتماعی، خدمات روانشناسی، خدمات بهداشتی و درمانی، حقوقی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
وی همچنین از فعالیت یک خانه سلامت ویژه در اصفهان برای نگهداری از دخترانی که بنا به دلایلی از جمله اختلال ارتباط با والدین از خانه فرار کرده‌اند، خبر داد و تصریح کرد: برای این امر دو مرکز ویژه در پایانه‌های مسافر بری اصفهان از ساعت هشت صبح تا هشت شب دایر است.
فرشاد با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان پذیرش روزانه پنج نفر را در مرکز خانه امن غیر دولتی اصفهان داریم، ابراز داشت: ظرفیت این مرکز بین ۲۵ تا ۳۰ نفر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار